Ko se zjutraj zbudiš, pomisli,
kakšen dragocen privilegij je živeti –
dihati, misliti, uživati in ljubiti.
(Marcus Aurelius)
kakšen dragocen privilegij je živeti –
dihati, misliti, uživati in ljubiti.
(Marcus Aurelius)
Današnja zahvalnica je namenjena ustvarjalki Tini,
zato je bila tokrat pot voščilnice
v okviru Card Chain zelo kratka :)
Odpotovala je namreč v Slovenijo.
Kaj sem tokrat izbrala med ponujenimi izzivi?
Barvno kombinacijo - kot dodatno barvo sem dodala craft.
Skico:
Tema: čaj
Tehnika: embossing
Med ustvarjanjem je nastalo še nekaj dodatnega gradiva,
zato je nastala še dodatna voščilnica :)
K meni je prišla voščilnica Linde iz Minnesote,
poleg voščilnice pa še ljubki metuljčki,
s katerimi bom okrasila eno izmed v prihodnje nastalih voščilnic.
Hvala Linda :)







Great use of the challenge themes Majda, I love the embossed kraft for the background and the little tag hanging over the cup is such a lovely touch. Great card!
OdgovoriIzbrišiTwo lovely cards using the 4 of the options for your design! A pretty embossed background and sweet cup of tea! Julia xx
OdgovoriIzbrišiLovely cards, Majda. I love how punchy and modern your designs are. Thanks for playing at CCC once again and being a link in our chain. Jo x
OdgovoriIzbrišiLove all the texture on your pretty teacup cards, Majda!! Hopefully you liked the card I sent too!!
OdgovoriIzbrišiThis is lovely. That kraft card works so well with the black and white. You did well with the sketch too. For some reason I find it really hard to work to a sketch. I have no idea why xx
OdgovoriIzbrišiHi Majda, really love how you've kept to the coffee theme and used all the coffee colours as well as the cup!
OdgovoriIzbrišiSo glad you liked my card and butterflies, Majda!! Happy crafting!!
OdgovoriIzbriši