Dobre želje ob selitvi v nov dom



Že od jutra si prepevam,
vem, da bo prekrasen dan,
vse mi teče kot po maslu,
veter piha v pravo stran.

Nisem sončece, a sijem,
nisem ptička, a letim.
Kam me nese? Prav me nese -
nos imam, pa grem za njim.

Mi je kakšno zrno sreče
padlo v čevelj ali žep?
Kamorkoli se obrnem -
svet je velik, svet je lep.

Kajti danes sem kot sonce,
danes poje mi korak.
Kdo je pihnil, pihnil, pihnil
dobro voljo skozi zrak ...
(Anja Štefan/Škratovske oči)

Danes ... nisem sončece, a sijem ... 
Malce ob pomoči toplega jesenskega sonca, malce zaradi vetra, ki že ves vikend spodbuja liste, da plešejo in se vrtijo v njegovi družbi, meni pa pleše srce, med občudovanjem vse te lepote ... malce pa tudi zaradi obujanja spominov tega tedna, 
ki sem jih shranila v prav poseben prostor v mojem srcu.


Sodelavka se je preselila v nov dom in nas ... 
njene Pepike, povabila vanj.
Komaj smo čakale, da končno uzremo vse, kar smo si v preteklih mesecih slikale v naših glavah.  Ko smo se končno sprehajale skozi njen domek, pa smo onemele od navdušenja in občudovanja ...
Prelepo je pri nje in srčno tako zelo.
Naše darilce je našlo prostor v njenem domu, spremljala pa ga je moja čestitka s toplimi željami in hkrati zahvalnica, ker smo resnično hvaležne, Pepike, da smo se našle, da rastemo in cvetimo druga ob drugi.




Doma je v več stanovanjski hiši, zato v besedici DOM ta nadomešča črko O.
Pri izdelavi mi je bila v pomoč Tinina ideja - 
voščilnice s posebnim odpiranjem.
Da je tudi moja čestitka povezana s prazniki, je nanjo dodana okrašena novoletna smrečica, 
saj se bo družinica letos  ob njej prvič obdarila v novem domu.
In kaj se skriva v notranjosti?



Pred dnevi smo obiskale izjemno ustvarjalko Klavdijo in pri njej izbirale med  skodelicami, čajniki, posodami za piškote... 
Na čestitko sem poleg skodelice, posode za piškote in piškotov dodala še kavni madež, kavica v skodelici pa močno sili čez rob - me že vemo zakaj ;-)




Dodala sem še eno plast, povezano s penino in našo željo, 
naj sanja le velike sanje ... in jih tudi uresniči :)

* * *
... danes sem kot sonce, danes  poje mi korak tudi zaradi že doživetega ...


Ko dodatke za pogrinjek nabereš med sprehodom, nekaj pa je ustvraiš s Sizzixom ...

V gozdu paličic 100 in 100, onadva pa bi imela isto :)

Ko se kamenčki povzpnejo v nebo ...

 ... in zaradi vsega, kar prihaja - 

o tem pa drugič :)

Naj bo teden prijazen s tabo,

Majda


Čestitko dodajam v:
Malo šolo prazničnega ustvarjanja  in galerijo Najlepšega para  - romantični kvadrat, kvadrat s šivi, štampiljke iz kompleta Veselje ob praznikih in Sanje, smrečica
Unicorn - use a sentiment
DL.ART - ag
Love To Craft - ag
Pixie's Crafty Workshop - ag
Word Art Wednesday -ag
613 Avenue - ag



Komentarji

  1. Kar gledam in vzdihujem, kako krasno večplastno voščilnico ob vselitvi v nov dom si naredila. Zajela si to, kar vam veliko pomeni in ob čemer nastajajo spomini.
    Pa kar prepevaj si! Dan je takoj lepši :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Tudi mene so očarale te voščilnice z malce drugačnim odpiranjem in tvoja ideja o dodajanju še ene plasti je čudovita. Bova našli čas za klepet ob čaju?

    OdgovoriIzbriši
  3. Mislim, da bi takšne voščilnice s kavico in piškotki večkrat morale priromati v naš dom, predvsem kot povabilo na luštne skupne trenutke, ki trajajo tako dolgo, da se na mizi poznajo kavni madeži :) Ljubka in domiselna je tvoja voščilnica in verjamem, da je pri prejemnici našla posebno mesto.

    OdgovoriIzbriši
  4. Zelo domiselno si se lotila voščilnice in tole odpiranje ji res paše :). Sodelavko ste pa fantastično pocartale ob vselitvi v novi dom :)

    OdgovoriIzbriši
  5. A great card very cleverly designed.
    Glad you stopped by at 613 Avenue Create.
    Hugs Sheryl, DT member xx

    OdgovoriIzbriši
  6. A great card. Thank you for taking part in the "Love To Craft Challenge". DT Sam x

    OdgovoriIzbriši
  7. Very lovely card Majda - love the design as well as the additional pages to it! Very clever!

    Hugs

    Di xx

    OdgovoriIzbriši
  8. Lepo si uporabila to tehniko posebnega odpiranja in ustavrila toplo in domačo voščilnico.

    OdgovoriIzbriši
  9. So Pretty!! Thanks for playing along with us at Love to Craft Challenge. Hugs Agnieszka chanya13

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar