Roza ustvarjanje

 

Barve so zato, 
da svet ni črno in bel,
ko upiraš vanj oko,
ampak pisan, barvit in vesel.

Barve so zato,
da je po dežju mavrica,
ki nežno obarva nebo,
kot lepa deževna pravljica.
(Bina Štampe Žmavc/Zakaj so barve)



V mesecu oktobru moj ustvarjalni kotiček zavzamejo roza barve
 in nastane cel kup rozik :)

Najprej nastajajo praznične, saj v Craft-alnici, 
kamor rada zahajam,
 voščilnice namenjajo v dobrodelni namen za
 EUROPA DONNO.

Europa Donna Slovenija je članica evropske zveze Europa Donna, s sedežem v Milanu, ki šteje že 46 držav članic. Smo samostojna, neodvisna, neprofitna organizacija civilne družbe. Povezujemo zdrave ženske, bolnice z rakom dojk, posameznike in strokovne institucije v Sloveniji v boju proti raku dojk. Glavni cilj slovenskega združenja za boj proti raku dojk je vsem ženskam v Sloveniji zagotoviti enake možnosti za zgodnje odkritje bolezni, takojšnje in učinkovito zdravljenje in rehabilitacijo. Rak dojke je najpogostejši rak pri ženskah. V Sloveniji letno zboli več kot 1200 žensk. Mesec oktober je svetovni mesec boja proti raku dojk, ki ga tudi v okviru Slovenskega združenja vsako leto obeležujemo. V letošnjem letu bi radi pripravili nekaj novega, svežega in pozitivnega z namenom osveščanja in detabutizacijo raka dojk. 



Tokrat sem zanje malce ... packala.
z Distresi sem popackala ozadje, 
nato pa v prvi različici dodala roza smreke ...


v drugi pa odtiskovala praznično zelenje.

Včasih je manj res več!

Preproste štampiljke, ki pa sem jim dodala bleščice 
s pomočjo tekočih perlic in bleščečim pisalom.

Prva ...

 in druga.


Roza barva prevladuje tudi na dveh albumih, 
ki sem jih izdelala za prijateljico,
ki je postala babica že drugič in tretjič.


Pred štirimi leti sem album izdelala za njenega prvega vnučka 
(več o albumu izveš na tej povezavi).


Tokrat pa bosta album dobili tudi sestrica ...


 in sestrična.


Še ena rozika  - tokrat za ljubiteljico zajčkov.



Lara jih resnično obožuje.
Prave in plišaste :)


Naslednja ... čokoladnica za mojo ljubo nečakinjo, ki je postala študentka. 


Malce sladkega razvajanja res ni odveč. 



Zdaj pa preskočimo kar nekaj let ;)
Naslednjo roziko je prejela petdesetletnica.


Ljubiteljica kolesarjenja, pohodništva, Makedonije in vrtičkanja.


zadnja pa je voščilnica za našo zlato babi.
Rada ima starinske fotografije, zato je njeno izpeljavo dobila na svoji voščilnici.



Kaj naj še dodam?
Sama sem navdušena, da vedno lažje pobegnem iz cone udobja
tudi v drugačne barvne sheme.
In priznam, med ustvarjanjem z roza odtenki se prav udobno počutim :)

Čudovit zaključek nedelje ti želim, 
Majda

Svoje papirčkanje dodajam v:
galerijo Najlepšega para - Zate, Čestitke, srček z besedo IZ, zajčki, pentlje, V gozdu, Elegantni prazniki 
Craft-alnico - Europa Donna
Jingle Bells - Pink Christmas
ABC ChristmasU is for Unusual Christmas Colours



Komentarji

  1. Majda, krasne so vse po vrsti! Najbolj me je pa navdušila tista za ljubiteljico zajčkov- tudi sama sem pri približno enako starosti imela doma celo zbirko plišastih zajcev :). Zbirka je šla, zajčki so pa še vedno luštni :)

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar