Otroški album - moja zadnja objava na blogu Scrapping4fun


Prebuja se jutro, prebuja nov dan
in ptičji ščebet je vesel in ubran
in rosa se sveti na travi, na cvetu
in že jo zagledaš, čebelico v letu.

Nabira in pije pomlad razcveteno,
nabira za skupnost, ki diha kot eno,
od sončnega vzhoda, ves dan, do zahoda,
ji delo je delo in hkrati svoboda.
(Anja Štefan/Čebela)

Kot čebelica se počutim zadnji mesec ... od sončnega vzhoda, 
do zahoda delo, delo, delo. 
Še sreča, da je delo zame hkrati svoboda, saj svoje delo resnično obožujem.
A učiti na daljavo je nekaj popolnoma drugega,
manjka otroški živ žav, smeh, iskrice v očeh ...

In se je nabralo vsega po malem v velik kup obveznosti.
Še sreča, da se tu in tam zavem, da je potrebno vsake toliko časa postaviti ... meje samemu sebi.

S težavo sem se odločila, da zaključim s sodelovanjem 
v ustvarjalnem timu Scrapping4fun, 
kjer izzivi večinoma temeljijo na sponzorskih digijih, 
sama pa v zadnjem času opažam, 
da najraje posegam po rezalnih šablonah in čarobnih pisanih papirčkih.

Zato sem zelo vesela, da je moj zadnji izziv 
na blogu Scrapping4fun
uporaba rezalnih šablon ali embosirnih srajčk.
Ker je to moja zadnja objava, je projekt, 
album za novorojenčka nastajal več tednov.


Bodi, ki ga vidiš, ima še dva spodnja bodija, saj novorojenčke rado zebe.


Na čisto spodnjega bo moja prijateljica, 
prva med nami, ki je postala babi, napisala voščilo.

*   *   *

Ker ne verjamem v naključja, mislim, 
da mi je bil izziv UPORABI ŠABLONE namenjen : )


Med vsemi, ki boste sodelovali bo nekdo izžreban, 
sponzor izziva pa je 


*   *   *
Te zanima, kako je album videti v notranjosti?
Na začetku sem uporabljala rezalne šablone, potem pa je bilo veliko ročnega izrezovanja ... 
Prvi dve strani sta namenjeni nosečnosti in rojstvu.


Drugi dve bodo zapolnili babi, dedi in teta. 
Vsakdo bo kaj posebnega zapisal na tagec.

Potem pa si sledijo meseci, njihova števila sem ujela v otroška oblačila, 
ki se sušijo na vetru.

Prvi, drugi ...


... tretji, četrti ...


... peti, šesti ...


... sedmi, osmi ...


... deveti, deseti ...


... enajsti, dvanajsti.


Za zaključek pa tortica in praznovanje prvega rojstnega dne.


Še darilna vrečka, pa zavijalni papir in paketek je odšel v svet.


Medtem, ko tole bereš, se je že začel nov dan, 
vem da bo moj korak lahkotnejši in svobodnejši.
Za izkušnje pa, ki sem jih dobila s svojim prvim sodelovanjem 
v ustvarjalnem timu Scrapping4fun, sem neizmerno hvaležna.
Toliko izzivov sem morala premagati, toliko stvari narediti prvič,  
DT delo je na mojem ustvarjanju pustil velik pečat.
Za čudovito sodelovanje srčna hvala predvsem Rachelle in Lii
ki sta z mano od vsega začetka, 
in hvala vsem ustvarjalkam bloga, ki so se blogu pridružile kasneje.

Na blog Scrapping4fun bom z velikim veseljem pokukala kot obiskovalka.

Vse dobro iz mojega hribčka ti želim, 
Majda


Otropki album dodajam v:
galerijo Najlepšega para - otroški bodi, Mali medvedki - štampiljke in rezalne šablone, iz kompleta Mavrica - oblaček 

Komentarji

  1. Majda, tale album je pa prekrasen! Ravno prav okrašen in sami lepi papirji... Res bo lepo darilo! Vsak konec je nov začetek, verjamem, da te bo sedaj kaj drugega "izzivalo", da bo nastalo še mnogo lepih voščilnic...

    OdgovoriIzbriši
  2. Thank you for your Stunning DT Creation! I love the album, this is a gorgeous gift!
    Thank you for all your beautiful DT work during your time as a DT at Scrapping4funChallenges.
    Wishing you all the best! It was a pleasure working with you!
    Big Hugs
    Rachelle DT
    https://scrapping4funchallenges.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  3. Včasih je tudi dobrega in lepega preveč. Bo kar prav, da malo izprežeš. :-) S krasnim otroškim albumom se poslavljaš od ene tvojih virtualnih družinic.
    Filipova babi bo gotovo z veseljem polnila album z vnučkovimi fotografijami. Pošiljam ti topel objem na tvoj hribček. <3

    OdgovoriIzbriši
  4. Ti morem takoj povedati, da mi bo manjkal tvoj del v tem izzivu -si fantastično prestopala svoje meje in barvno paleto :). S poslovilnim izdelkom pa si me sezula :)! Fenomenalen albumček v tvoji barvni paleti dodelan v nulo in tako srčen... Mali Filip bo imel čudovit spomin na prve mesece svojega življenja :).

    OdgovoriIzbriši
  5. Majda, pustila si neizbrisen pečat <3!!! Album je pa presežev v vseh pogledih...in vedno na koncu zavzdihnem še nad izbiro barv...mojstrica!

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar