Reciklaža prazničnih voščilnic

Tri sladke, mehke hruškice,
tri hruškice dišeče,
je jež povezal v culico
in zdaj domov jo vleče.

Čez kamenček, čez vejice
in čez bodičje mlado:
doma razveže culico
in najde – marmelado.
(Anja Štefan/Marmelada)

Pesem Marmelada mi je prišla na misel med izdelavo 
reciklirane praznične voščilnice - 
iz različnih delov je namreč tudi pri meni nastalo nekaj novega :)


Reciklaža je moja tema zadnjega oktobrskega izziva


In kako sem reciklirala sama?

Uporabila sem že pobarvane odtise in izreze, voščilo, 
ki se ni prilegalo na prejšnjo voščilnico, 
medvedkino pisemsko kuverto ter embosirane osnove prejšnjih projektov.

Malce sem jih uredila ...


... podložila z odpadno embalažo ter s srajce odrezala 
svilen trakec za lažje obešanje na obešalnik ;))

Zgornji, tagec iz pavs papirja,
na katerega sem nalepila zimsko sceno, je premičen.

 Spominja me na našega kosmatinčka, ki ves čas kot raketa
 poskakuje levo, desno, naokrog  :) 


Z današnjim izzivom zaključujem mesec oktober.
Tako zelo sem se zabavala - v načrtovanju izzivov, oblikovanju voščilnic, 
predvsem pa v občudovanju vaših odgovorov - hvala, ker sodeluješ!

Uživaj v prihajajočem tednu -
moj bo popotovalen,
sodelovalen, objemajoč in ... vem, da tudi jokajoč.
Moja najmlajša medvedka se bo namreč za slabo leto pridružila 
sestrici na drugem koncu sveta.
Srečna zanju vem,
da bo zame težko.
A hkrati nanju ponosna tako zelo!
Majda



Komentarji