Pridružila sem se timu bloga 613 Avenue Create

 Nastavim dlan
in nanjo seda zvezni prah

in nanjo seda sonca dah
in se odsvita novi dan.

Nastavim dlan
in v jantar zlat topi se misel

in mandala riše smisel
kot roža v razcveteni čas.
(Bina Štampe Žmavc/Dan drobnodlan)

Ko nastaviš dlan se marsikaj zgodi - nov dotik, nov uvid,
novo prijateljstvo, nova hvaležnost ...

Tako lepo je nastaviti dlan.


Sama sem tokrat v dlan ujela posebno povabilo.
Z bloga 613 Avenue Create, kjer sem rada razstavljala 
svoje papirnate drobnarije je prišlo povabilo, 
da se pridružim njihovemu ustvarjalnemu timu.
Najprej misel: bo dovolj časa?
Nato odgovor - enkrat mesečno bo pa že šlo,
sočasno pa boš vadila angleščino ;)


Danes se ti tako prvič javljam kot DT bloga in te vabim, 
da se nam pridružiš v izzivu 
"Veliko jesenskega ali pomladnega listja" 
ter alternativa: AG ali karkoli. 


Kot vidiš sem se sama odločila za pomlad.


Izdelala sem voščilnico za prijatelja,
ki tako zelo rad obuje pohodne čevlje in se poda naokrog.


V voščilnico pa smo priložili vaučer za kulinarično razvajanje.

Večina ustvarjalnih dobrotic pa je tokrat iz Majine trgovinice Premium Craft,
kjer poteka izziv VSI SMO DESIGN TEAM.

 
Praznuj z mano novo pot in se na današnjo nedeljo 
podaj po kakšni novi tudi ti.



Le kaj nama bo danes sedlo v dlan?!
Majda

Škatlico dodajam v:
Creative Creases - ag goes with a fun fold
Allsorts - ag 


Komentarji

  1. Ooo, Majda, kako zelo lepo. Čestitke za nov tim. Čudovita voščilnica, kot vedno. Sploh nisem presenečena, da si dobila povabilo. Zasluženo! In pri tebi se zdi, da ima dan več ur, deluješ tako, da zmoreš vse in še več. Objem.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Valerija, včasih se tudi meni zdi, da mi ga uspe podaljšati, spet drugič, da se vse prehitro odvija ;-) Upam, da mi bo uspelo uskladiti vse.
      Objem, Majda

      Izbriši
  2. Beautiful card, a lovely design. Please add the brand/make of products used to be eligible for a prize or Top 5 place in the Allsorts Challenge.
    Liz xx

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Liz, thanks for the kind words and tip - I added where the creative goodies come from.
      Kind regards, Majda

      Izbriši

Objavite komentar