Oktober, moj mesec na blogu 52 Christmas Card Throwdown


Svet je, ki skrivnostno rase
iz tal nevidne korenine,
in zemlja na nebo pripeta
je z nitjo zvezdne popkovine.

Ker vse, od ribjih jat do cveta,
živi od sonca in modrine,
če kje je lastovka ujeta,
nebo zgubi perut sinjine.

In vsaka pesem neizpeta
pusti molčečo sled tišine,
kadar je misel k tlom pripeta,
nebo zajoče od praznine.

Svet kakor rožni vrt prepleta
svoje nevidne korenine
in občutljiv kot roža rase
v brezdanje drobnosti bližine.
(Bina Štampe Žmavc/Drobno brezdanje)

Bližina ...
lepo je biti blizu, čutiti,
 pa čeprav le trave, reko, drevo ali kamen, 
kot pravi Ivan Minatti.
Za vsako bližino srca sem sama neizmerno hvaležna, 
ta bližina objema kot najtoplejša jopica ali pulover.


Zato sem na svojo praznično voščilnico dodala ker tri puloverčke.
Izdelala sem različne - lahko si izbereš, 
kateri bi bil najbolj na kožo pisan tebi :)
Puloverčki so nastali z namenom - ujeti v fotografijo 
so sestavni del moje skice.
Moje, ker sem že peto leto zapored gostiteljica meseca oktobra 
in skica je mesečni prvi izziv.



Letošnji mesec oktober je zame poseben mesec, 
mesec ustvarjalne bližine. 
Gostim tudi izziv v Veseli hiški,
pridružila pa sem se tudi novemu ustvarjalnemu timu.
Kateremu, ti izdam v nedeljo ;)


Zelo praznično pa je tudi pri ostalih članicah našega bloga - 
pokukaj še k njim, sama sem navdušena nad njihovim ustvarjanjem : )


Upam pa, da si vzameš čas tudi ti in se nam pridružiš :)



Objem,
Majda

Voščilnico dodajam v:
galerijo Najlepšega para - Praznične radosti, Kaj je božič?, pravokotnik s šivi

Komentarji

Objavite komentar