J kot jesen v Veseli hiški

 Ne enem od starih dreves sveta
sedi veverica
in gloda najslajši oreh sveta –
edini oreh, ki ga ima.

Na enem od starih dreves sveta
sedi veverica
in se z najlepšim repom pahlja –
z edinim repom, ki ga ima.

Na enem od starih dreves sveta
sedi veverica,
sama, majhna, najlepša –
edina, kar staro drevo ima.
(Neža Maurer/Veverica)



Nežina veverička je sama, samcata,
moji veverički pa delata družbo ježek in polžek.
Druščino sem položila v žepek darilne vrečke,
obložen z jesenskim listjem,
da jim bo mehko in toplo. 




V darilno vrečko sem dodala knjižno kazalo in cel kup namigov za lepši vsakdan.
Pozornost sem izdelala za prijateljico,
ki tako zelo rada ustvarja,
vse skupaj pa zaznamuje črka j -

tokrat bomo namreč v Veseli hiški ustvarjali na črko J.


Sponzor oktobrskega izziva je Najlepši par




Gotovo ste že videli novo Tinino jesenko zimsko kolekcijo. 
V Veseli hiški smo nad njo naravnost navdušene.

Tina, iz 

 za navdih in hvala za darilni bon, 
s katerim smo si stanovalke Vesele hiške 
izbrale nekaj novega iz tvoje trgovinice Najlepši par.


S pomočjo našega izziva pa se lahko tvojim ustvarjalnim igračkam pridružijo novi Tinini izdelki, 
ki jih lahko prejmeš s pomočjo darilnega bona. 
Tega bo TINA podarila naključni zmagovalki.
 


Pogoj je, da sodeluješ s svojim izdelkom ter s komentarjem.

Takole je na črko J ustvarjala Tina ...


Krasno knjižno kazalo, kajne?!

Takole pa sem ustvarjala jaz ...



Uporabila sem naslednje Tinine izdelke ...


Nekaj novega in nekaj že preizkušenega iz Najlepšega para.


V vrečko sem tako lepo zložila kazalo in kupončke,
komaj čakam, da jih predam naprej :)


Ustvarjalke Vesele hiške smo neizmerno uživale v igri z novimi izdelki
v želji, da vam predstavimo nekaj naših idej
ustvarjanja na črko J.
Upamo, da se nam pridružiš tudi ti :) 


Želim ti mehko, božajočo in nasmejano jesen, Majda

Darilno vrečko z dodatki dodajam v:
galerijo Najlepšega para - poglej vse zgoraj omenjene izdelke ;)
 



Komentarji