Gostovanje na blogu Scrapping4fun

Prvi nežni zlati žarki
spečo rožo božajo,
sonca čudežni češarki
ti v naročje padajo.

Zlat je svet in zlati parki,
zlato sončnice cveto,
zlat metulj na sinji barki
tiho jadra čez nebo.
(Bina Štampe Žmavc/Zlata pesem)

Zlato sonce se kar ne more posloviti.
To se pozna tudi v mojem ustvarjalnem kotičku - same sončne barve me vabijo, 
malce pa že diši po jeseni in njenih rjavo rdečih odtenkih.



Danes vam predstavljam rojstno dnevno tresočko,
ki je nastala za gostovanje na blogu Scrapping4fun,
kamor so me povabili kot gostjo.
Prepričala jih je moja moška rojstnodnevnica.



Ustvarjalke bloga Scrappin4fun,
srčna hvala za povabilo.
Izziv, ki so ga pripravile se glasi 
KARKOLI Z ODTISKOVANJEM.



Sama sem neizmerno uživala v barvanju štampiljk 
Wayanay CRAFT BIRD,  Marta in prijatelji, Vesela jesen.


1. september je zame poseben dan, danes pa vseeno malce drugačen -
ker je nedelja, bom šele jutri spoznala svoje nove prvošolčke!
Komaj čakam, da odkrijem,
kaj imajo radi in povežem naše niti.

Življenje je res lepše, če ga deliš, kajne?!

Hvala iz srca, ker me obiščeš in spremljaš moje ustvarjanje :)

Majda

Voščilnico dodajam v:


Komentarji

  1. Beautiful shaker card and love the cute images. Thank you for joining us as Guest Designer this month.
    Carol x

    OdgovoriIzbriši
  2. Such a fun image of the little girl and her dog celebrating Autumn. Thanks for playing with us at The Four Seasons Challenge.

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar