Sneženi ljudje na prazničnih voščilnicah

 

Beli smo snežaki,
pravi korenjaki.
Snega se ne bojimo,
se zime veselimo.
Ha ha ha ha ha,
ho ho ho ho ho.

Na bregu tam stojimo.
Otrokom se smejimo,
ki hodijo po snegu,
se drsajo po ledu.
Ha ha ha ha ha,
ho ho ho ho ho.
(Ana Nuška Pišek/Snežak)


Zunaj vročina, pri meni pa tako pa tako sveže!
Za to je kriv moj snežni trio,
ki sem ga izdelala za blog
kjer si je Fabiola zaželela sneženih ljudi.


Svoje tri junake sem položila na srčno voščilnico, 
ki sem jo s pomočjo stencil šablon zasnežila, 
snežake pa sem podložila z mehko tetra tkanino. 


Hvala dragi sneženi malčki, 
da ste malce ohladili moj svet :)
Tudi tebi, ki bereš, želim čim več svežine,
Majda

Voščilnico dodajam v:
galerijo Najlepšega para - Vesel božič
Jingle belles - vintage



Komentarji

  1. Joj kako zdravilni, cart in dobrodošli so ti trije ledeni možje v tej vročini!!!!!....čakam minus na tem planetu, da končno lahko zadiham s polnimi pljuči. Če jih bom še dolgo opazovala, dodala kanček domišljije.....evo, deluje....se že hladim.....

    OdgovoriIzbriši
  2. I absolutely love your card! Gorgeous snowmen, beautifully grouped. I particularly like the heart shape - just wonderful. Gill x

    OdgovoriIzbriši
  3. que c'est adorable Andreja, c'est trop adorable, biz

    OdgovoriIzbriši
  4. What an adorable snow trio ... so glad you celebrated Christmas Past with us at Jingle Belles.

    OdgovoriIzbriši
  5. Oh wow, wow, WOW! What an amazing vintage-style holiday card; every element is perfectly considered. So pleased you could join our old-fashioned Xmas fun at Jingle Belles!

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar