Avgustovska skica na blogu 52 CCT


»Vsak dan te bo svet vlekel za roko in vpil: 
»To je pomembno! In to je pomembno! In to je pomembno! 
To vas mora skrbeti! In to! In to!" 

A vsak dan je na tebi, da potegneš roko nazaj, 
jo položiš na srce in rečeš: 
»Ne. To je tisto, kar je pomembno.«
(Iain S. Thomas)


Misel, ki jo danes delim s tabo, me je našla na prvi avgustovski dan.
Kar hitro sem se poistovetila z njo in zdaj v meni odzvanja in odzvanja.
Povezala se je z ustvarjanjem - 
vsak teden ena praznična voščilnica ni videti res veliko,
 a včasih komaj lovim rok.
Tokrat pa ... ob misli, kaj je pomembno meni,
sem se prepustila ...
Najprej barvanju ljubkih pingvinčkov,
potem urejanju mojih prazničnih papirčkov in kombiniranju le teh -
ob tem sem ugotovila, da jih imam dovolj za vsaj deset let ;)

Voščilnica je nastala po skici Fabiole, 
ki je gostiteljica avgustovskih izzivov na blogu

 Christmas Card Throwdown

Kot vidiš me je navdušila s svojo skico, 
barvanje pa čisto prevzelo, 
zato sta nastali kar dve voščilnici.


Prva manjša in druga podolgovata.


Ti maham v sobotno jutro z željo,
da glasno in jasno tudi ti rečeš NE vsemu, 
kar ni tvoje,
Majda

Voščilnici dodajam v:
galerijo Najlepšega para - pravokotnik s šivi, Amerikanka žepek 3D, plastična šablona Sneg
Little Red Wagon - Christmas in July
Merry Little Christmas - ag Christmas
Festive Friday - Christmas
Dream Valley - Christmas in July
Krafty Chicks - stamps


Komentarji

  1. oh Majda, mais c'est trop joli et adorable! biz

    OdgovoriIzbriši
  2. O kako krasna misel! In čudoviti pingvinčki! Lepo nedeljo ti želim!

    OdgovoriIzbriši
  3. Totally sweet ! I like your designpaper choice and coloring - just great !

    Thanks for joining us @ Little Red Wagon this week. Good luck in the draw and i hope to see you back again soon.

    Imke ~ MY CRAFTY PLACE

    OdgovoriIzbriši
  4. Spectacular cards! I love penguins and plaid and traditional Christmas colours. Well done on colouring the penguins, there’s a vintage feel to your creations. Thanks for joining us at Krafty Chicks Challenge this past week for our Stamp theme :) Hope you join us again soon.
    Diane - DT KCC

    OdgovoriIzbriši
  5. Fabulous creation! Thanks for sharing with us at Crafty Gals Corner!

    OdgovoriIzbriši
  6. Both gorgeous cards, the tartan papers look great with the kraft and those little penguins are super cute.
    Thanks for joining in at Crafty Calendar.
    Chris
    x

    OdgovoriIzbriši
  7. So cute Christmas card. Thanks for joining us at Merry Little Christmas Challenge Blog! Hope to see you again soon!! HUGS!

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar