Voščilnice, vabila in čokoldanice ob prejemu svetih zakramentov

 Čas teče zato,
ker življenje uhaja,
otroštvo v odraslost hiti
in potlej le v spominu traja.

Čas teče zato,
ker ga mi vidimo teči,
in hočemo v njem pustiti sledi,
zato sanjamo o sreči.
(Bina Štampe Žmavc/Zakaj čas teče)

V zadnjih dneh moj čas skozi prste polzi -
uživam namreč v družbi svoje prvorojenke,
pridružila pa se nam je še kosmatinček Naj.
Dodobra smo se povezali in uglasili, 
zato pa je potreben čas.
Ker ga imamo vsi enako, časa namreč,
ga moramo v takšnih dnevih prirejati po svoje.
Zato danes spet na 1, 2, 3 pošiljam  v svet svoje voščilnice
 povezane s svetimi zakramenti -
krstne, prvo obhajilne in birmske voščilnice.



Za Lili sem izdelala krstna vabila, hkrati pa v vabila vključila 
povabilo na praznovanje 1. svečke.


Njena sestrica Julija je povabila na praznovanje prejema prve hostije.


Prvo obhajilo pa so prejeli tudi An,


Jakob,


Lukas,


Nace,



in dve Viti,



Za birmance sem izdelala klasične voščilnice in dve čokoladnici.


Za brata in sestro sem izdelala dve različici, kar je vedno izziv :)

Najprej voščilnici ...



... in še čokoladnici.



Zanjo ...


in zanj ...


Poročne škatlice pa pokažem jutri, velja?!
Ker vsega se res ne da spravit v en dan,
saj je kosmatinček le 10 cm stran ;)



Hvala iz srca
za obisk v mojem ustvarjalnem kotičku,
Majda

Papirčkaste čarovnije dodajam v:
galerijo Najlepšega paraNajlepšega para - Voščila in zastavica, abeceda s šivi velika, štampiljki Podarjeno z največjim veseljem in Privošči si nekaj lepega, pravokotniki s šivi, sveto obhajilo 3, sveta birma 2, šesterokotniki
Papirčkarice Papirčkarice - zakramenti




Komentarji

  1. Oh, krasne so, kot ponavadi! Je treba kar dobro obračati sekunde, da ne grejo mimo nas :)! Lepo bodi!

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar