TIC TAC TOE izziv na blogu 52 CCT




Hiše imajo okna zato,
da gledajo ven na plano,
da jih na široko odpro,
ko uzrejo sončno poljano.

Da jih zapro v deževnih dneh,
ko dežek pada na hiše,
ali ko v dolgih zimskih nočeh
mraz po šipah snežrože riše.
(Bina Štampe Žmavc/Zakaj imajo hiše okna)

Lepo je ustvarjati v deževnih dneh,
ko ob nogah sanja sončne poljane drobna kepica.
Tu in tam celo glasno zasanja,
sama pa se sprašujem kje se podi za zaprtimi očmi ...


V izzivu tega tedna na blogu 52 Christmas Card Throwdown 
sem zelo uživala!
Uporabila sem lika Marije in Jožefa, ki mi ju je podarila soustvarjalka Erika.
Erika, še enkrat hvala iz srca!



Valentina  nam je namreč dala veliko različnih možnosti za ustvarjanje :)
Sama sem izbrala sveto družino (v pričakovanju deteta),
 praznično voščilo in rezalne šablone.

Valentina, hvala za krasne izzive.
Žal sem dva izpustila,
saj je drobna kepica potrebovala vso mojo pozornost ;) 
Tokrat mi je uspelo,
saj smo se tako zelo lepo uglasili.


Čudovit vikend ti želim,
Majda




Voščilnico dodajam v:
galerijo Najlepšega paraNajlepšega para - Odprta knjiga, Srečno




 

Komentarji

Objavite komentar