M kot ... marec, mesec, medvedki, mucke, miške, metulji ...

 

Kakšni so medvedki, očka,
so res sladkosnedi?
No, povejte, dragi očka,
kakšni so medvedki?

In povejte, dragi očka,
kakšni so medvedki?
So res majhni kakor mucke,
so li sladkosnedki?

Če ste videli zares jih,
bi jih s sabo pripeljali,
in z medvedki majhnimi
mi bi se igrali.
(Srečko Kosovel/Medvedi in medvedki)

Če pogledaš mesec marec v mojem koledarju vidiš,
kako je videti pri medvedovih :)



M kot medvedi :)
Črka M je namreč izziv, ki smo ga za mesec februar izbrale stanovalke Vesele hiške. 


Sponzor februarskega izziva je Najlepši par.



Gotovo ste že videli novo Tinino pomladno kolekcijo. 
V Veseli hiški smo nad njo naravnost navdušene.

Tole je Tinina čudovita M inspiracija za vse nas ...

Tina, iz 


hvala za navdih in hvala za darilni bon, 
s katerim smo si stanovalke Vesele hiške 
izbrale nekaj novega iz tvoje trgovinice Najlepši par.


S pomočjo našega izziva pa se lahko tvojim ustvarjalnim igračkam 
pridružijo novi Tinini izdelki, 
ki jih lahko prejmeš s pomočjo darilnega bona. 
Tega bo TINA podarila naključni zmagovalki.
 

Takole pa sem ustvarjala sama.
Med potepanjem s svojo najmlajšo medvedko 
sem naletela na prazno osnovo albuma.


Sledilo je izbiranje med Tininimi novimi 
in že preizkušenimi ustvarjalnimi igračkami :) 
Uporabila sem: 
* Drobne Tinine pozornosti, ki jih prilaga našim naročilom 
(metulji, 2024, hvala, iz srca ...)


Takole sem z njimi okrasila levo polovico ...


.... in takole desno.
Zelene številke me bodo spomnile na rojstne dneve meni ljubih oseb, temno rjave označujejo nedelje, sredinska rjava številka pa je moj rojstni dan :)


Ustvarjalke Vesele hiške smo neizmerno uživale v igri z novimi izdelki
v želji, da vam predstavimo nekaj naših idej ustvarjanja na črko M.
Upamo, da se nam pridružiš  :)


Medvedji objem ti pošiljam na daljavo,
Majda

Koledar dodajam v:
galerijo Najlepšega para - uporabila sem vse zgoraj našteto ;-)
Pomladno galerijo Najlepšega para - Kaj je božič? 

Komentarji

  1. u kako krasno in izvirno. Čudovito si ustvarjala :-) objem in lep vikend

    OdgovoriIzbriši
  2. Draga Majda, tvoj koledar je res nekaj posebnega, poln srčnih detajlov in tvojega veselja do ustvarjanja. Čudovit je in nekaj posebnega. Objem.

    OdgovoriIzbriši
  3. Majda, to pa res poka od ljubkosti. Čisto si me navdušila s tvojim čarobnim koledarjem, kjer se dogaja toliko zabavnih stvari.

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar