Zimsko cvetje na voščilnicah


Zebe, zebe, zebe,
zebe do kosti,
zima, zima, zima,
zima me lovi,
vse je belo, belo,
le moj nos rdeč,
uhljev pa že dolgo
sploh ne čutim več.

Pridi, zlato sonce,
tačke mi ogrej!
glej, kako so trde,
nočejo naprej.
Pridi, topli veter,
nesi me v pomlad,
sonce, sonce, sonce –
sončece bi rad.
(Anja Štefan/Zebe, zebe, zebe)

Med današnjim sprehodom skozi gozd sem občudovala zasnežene planjave,
vmes, na s soncem obsijanih delih,
pa celo prvič letos občudovala zvončke.

Tako vem, da si zajčki brez težav najdejo prostor, kjer se lahko malce ogrejejo,
mi pa lahko uživamo v zimskem cvetju.

Ker me zvončki spominjajo na pomlad,
sem na voščilnice dodala drugačno cvetje, ki spominja na zimsko idilo.


Prva je bila podarjena za rojstni dan,


drugi dve pa ob upokojitvi.



Tako, pa sem porabila še nekaj papirčkov.
Čisto preveč jih čaka, da pridejo na vrsto ;)

Uživaj v sončni nedelji, Majda

Voščilnice dodajam v:
galerijo Najlepšega para - vse najboljše, mini ABC, srček
Craft-alnico - zimsko cvetje

Komentarji

  1. Čudovite voščilnice si sestavila z izrezi ❤️
    Tudi jaz sem včeraj občudovala prvi teloh, ki je kukal izpod bele odeje :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Čudovite voščilnice, dobro si izbrala. Hvala za družbo v Craft-alnici. Goga

    OdgovoriIzbriši
  3. Me zadnje čase nekaj hecajo in že dolgo nikakor nisem mogla oddati pri tebi komentarja.
    Zelo lepe voščilnice z zimskim cvetjem si izdelala in všeč mi je polno detajlov. Hvala, ker sodeluješ v izzivu Craf-alnice kjer sem gostja. Lp Zvonka

    OdgovoriIzbriši
  4. Majda, všeč mi je tvoja voščilnica z zimskim cvetjem :-))
    Vesela sem, da ustvarjaš z nami v CRAFT-alnici ❤️

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar