Srčne zahvalnice

 

Deset prstkov imam,
naj vam pokažem,
kaj z njimi znam?
Skočijo lahko visoko
in spustijo se globoko.
Zrasejo lahko v drevo
ali v stolpnico: tako!
V mlinu moko meljejo,
se s kolesom peljejo.
Sonce so, ki nam posije
in zvečer pod svet se skrije.
Oh, kako sem že zaspan,
zjutraj čaka me nov dan.
(Nataša Hrastnik/Deset prstkov)



Medtem, ko malček v pesmici že tone v sen, 
sama, preden zaprem oči,
izvedem večerni ritual hvaležnosti.
Z njim se umirim, naredim prelet dneva 
in s hvaležnostjo pomislim na vse dobro,
kar mi prinaša življenje.


Ni pa dovolj, da hvaležnost le občutimo,
ljudem, za katere smo hvaležni,
 je treba to tudi povedati in pokazati.


To lahko storimo s hvaležnico.



V svoje hvaležnice sem tokrat ujela cvetje, 
knjige, povečevalna stekelca in metulje.



Ter besedo HVALA.



Hvaležna zate,
ki prideš na obisk,
ti šepetam: HVALA!
Majda

Zahvalnice dodajam v:
galerijo Najlepšega para - amerikanka, voščila za vse priložnosti



Komentarji

  1. O tale je pa priljubljena pesmica pri mojih gospodičnah v vrtcu:)! Zahvalnice pa, kot vedno, čudovite!

    OdgovoriIzbriši
  2. Majda, tvoje zahvalnice so tako lepo kličejo pomlad. Fantastično si se poigrala s paprički in super zaposlila tvojih 10 prstkov s temi lepotičkami.

    OdgovoriIzbriši
  3. Čaroben so, res si mojstrica. Hvala za vse tvoje kasne inspiracije!

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar