Rojstnodnevnici za prijateljici

 Ujete so želje,
za vse so predpisi,
srce pa mi pravi:
Ne bodi, kar nisi!

Vsi hodijo v vrsti,
jaz grem pa po svoje –
brez veze, brez veze,
pa vendar lepo je …

Ves svet je izložba,
blešče se napisi,
srce pa mi pravi:
Ne bodi, kar nisi!

Vsi nosijo maske,
jaz nočem se skriti –
verjamem še v sanje,
želim še ljubiti …
(Feri Lainšček/Ne bodi, kar nisi)

Biti JAZ,
nekaj najlepšega!
Srečati se s TABO, ki si ti, točno takšna, kot si,
še lepše :)
Draga moja, bodi to, kar si, ker si čudovita!


Ob poslušanju Ferijeve pesmi sem ustvarjala zanjo,
za prijateljico z Veliko začetnico.
Ob njej sem lahko jaz JAZ,
v vseh mojih barvah in odtenkih.
Žareče mavrična ali siva kot megla.
Neprecenljivo je imeti takšno prijateljico!


Zanjo sem izdelala tresočko,
v katero sem ujela takšne in drugačne perlice, sekvine, bleščice.
Te se v živo veliko bolj ujemajo z nežno roza barvo izrezov.
Uporabila sem veliko izrezov cvetja, njo predstavila kot nežno srnico, sebe kot medvedko :)


Nastala pa je še ena,
tudi ta sporoča:
Vedno bodi to, kar si!



Tudi tebi, ki bereš,
želim obilo prijateljev,
ob katerih si lahko ti TI,

Majda

Voščilnico dodajam v:
Papirnati kotiček - Modra in roza z LemonCraft papirčki


Komentarji

Objavite komentar