Popotovanje v leto 2024

Prave rime so čarobne,
pa čeprav so čisto drobne.
 
Kot poprh iz mesečine
na čolničku stihovine.
 
Čudežno pojoče, gibke,
so besed čarobne čipke. 
(Bina Štampe Žmavc/Rime v oblačkih)

 V zadnjih urah starega leta so nastale 
posebne zahvalnice in spodbudnica.

Spodbudnica za dekle,
ki bo razprlo svoja krila in poletelo v svet.

Za popotnico sem spodbudnici dodala knjižno kazalo z angelom, ki naj popazi na njene korake.


Zahvalnice s čajčki pa sem izdelala za moje drage
ter z njimi ujela zadnji hip pred začetkom našega skupnega praznovanja.

Svet je veliko lepši, ker so v njem.

Vsakomur posebej pa sem hvaležna za vse nasmehe, 
ki jih rišejo na mojem obrazu.

Pravijo, da so angeli včasih običajni ljudje,
ki nam vračajo vero v čudeže.
Majda

Papirčkarije dodajam v:


Komentarji

  1. ja, še kako se strinjam s tvojo mislijo. čudovito vse!

    OdgovoriIzbriši
  2. You beautifully embellished your work!

    Thank you for joining us at the Crafts Galore Encore Challenge.
    ~ DT Dagmara

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar