Nov začetek


Ne potrebujemo
ČAROVNIJE,
da spremenimo svet.
V SEBI
imamo že
VSO MOČ,
ki jo
potrebujemo.
(J.K. Rowling)

Misel avtorice meni tako ljubega Harryja Potterja
sem izbrala, da me bo vsak dan znova spomnila,
kaj šteje!
Končno sem namreč izdelala srčni zvezek/rokovnik,
ki me je mikal že dolgo, dolgo.


Najprej sem pripravila osnovo, stranice ter hrbtišče iz lepenke
in izbrala papirje, ki ga bodo krasili.


Ko so bile platnice izdelane sem začela z okraševanjem sprednje ...


in zadnje strani.


Dodala sem tudi svilen trak, ki bo označeval,
kje sem končala z zapisi.



Te zanima, kako je rokovnik videti znotraj?


Vsi že dodani zapisi mi ne bodo prišli prav,
zato jih bom prekrila s fotografijami in dodala svoje.
Vsekakor bodo v njem zapisi o prebranih knjigah, pa ustvarjalnih podvigih,
fotografije vsega, kar me navdihuje ...


Sama sem nad končnim izgledom rokovnika navdušena -
saj veš, to je zato,
ker sem se nečesa lotila prvič :)




Navdušena pa sem tudi nad fantom,
za katerega sem izdelala čokoladnico,
ki je bila podarjena na maturantskem plesu.



Njegovo ime začenja simbol McDonald's - a, kjer dela,
ko le ima čas in z denarjem, ki ga zasluži,
uresničuje svoje želje po potepanju po svetu.
Moje popotniško srce je navdušeno nad njegovim veseljem ... potovati!


Na čokolado sem dodala žepek, v katerem so bili predani everčki,
ki mu bodo polepšali raziskovanje njegove naslednje popotniške destinacije.

Maj, srečno pot, kamorkoli te ta zanese!


Med izdelavo čokoladnice zanj pa sem obujala spomine
na svoj maturantski ples
in plesa mojih starejših medvedkov.
Najmlajša ga zaradi Covida žal ni imela.
Lepo je obujati srčne spomine, se strinjaš?

Sama jih bom s pomočjo mojega srčnega zvezka
obujala na prav poseben način.
Ti maham s svojega grička,

Majda


Srčni zvezek in čokoladnico dodajam v:
galerijo Najlepšega para - Filmska trakova, srčki, ptičke, abeceda s šivi, Mi imamo se fajn - rezalne, zate,
Craft-alnico - nov začetek


Komentarji

  1. Krasen rokovnik! Si kar predstavljam kako lep bo šele oh koncu leta, poln lepih spominov! Pa tudi čokoladnica je super! Maham nazaj na tvoj griček!

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo lepo si ustvarjala na temo nov začetek. Hvala, ker sodeluješ pri CRAFT-alnici

    OdgovoriIzbriši
  3. Kakšni lepi projekti nastajajo pri tebi. Krasno ustvarjanje. Hvala ti za družbo v Craft-alnici. Goga

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar