Na blogu 52 CCT šivamo!


Nekaj imaš, kar nikdar ne miruje,
ko ti počivaš, kar naprej deluje,
kadar se vžge, gori kot svetel plamen,
ta ima zláto, drug trdó kot kamen.
(Vera Albreht/Srce)




Danes sem na praznično voščilnico dodala tri zašite srčke.
S pomočjo Tininih rezalnih šablon so bili "zašiti" en, dva, tri :)

Šivanje je namreč nov izziv na blogu
52 Christmas Card Throwdown.
Izbrala ga je Andreja.


Srčke sem dodala na praznično bučko, 
to pa dodatno okrasila z prazničnim zelenjem -
v mojih barvah seveda ;-)


Še malce bleščic in moja bučka je končana :)


Bleščeč vikend ti želim, Majda


Praznično voščilnico dodajam v:
galerijo Najlepšega para - komplet Šivanje, kvadrat s šivi
Craft-alnico - zimsko zelenje
 

Komentarji

  1. oh Majda, que c'est joli, j'aime ces couleurs sobres et ce si joli canevas, biz

    OdgovoriIzbriši
  2. Uau, Majda, kako čudovita je! Res je tako tvoja, od barv do srčkov :)! Lepo nedeljo ti želim!

    OdgovoriIzbriši
  3. Tako zelo lepa je...od barv,
    postavitve in dodatkov 🤎

    OdgovoriIzbriši
  4. Rada imam "štikanje" in tvoja novoletna bunka je s srčki je prečudovita ❤️

    OdgovoriIzbriši
  5. Hvala, ker z zelo lepo voščilnico in zimskim cvetjem sodeluješ pri CRAFT-alnici

    OdgovoriIzbriši
  6. Kako prisrčna je tvoja bučka/bunkica, zelo lepo si jo okrasila. Hvala, ker sodeluješ v izzivu Craf-alnice kjer sem gostja. Lp Zvonka

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar