Moj ljubi potuje

 Moj ljubi potuje s klavirjem
na vlaku brez zadnje postaje,
v daljavo z njim note bežijo,
želijo še v druge si kraje.

Moj ljubi verjame, da veter
zapomni si vse melodije,
raznosi jih kakor je treba,
najlepšo pa zame kje skrije.

Moj ljubi ve dobro, da vzamem
si pesem namesto zlatnika,
saj moje srce se napolni
z lepoto, ki vseh se dotika.

Moj ljubi me čakal bo zadnji
v svetlobi na koncu obzorja,
kjer note razpeta so jadra
v glasbi neskončnega morja.
(Feri Lainšček/Moj ljubi potuje)


Njen ljubi tako rad potuje ... in ona z njim.
Poleg potovanj pa obožujeta morje v vseh njegovih oblikah.



Poročna darilna kuverta se je tako kar sama zložila skupaj -
pridih potovanj v objemu morja.

Prepričana sem, da bodo evrčki dodani v darilni kuverti mladoporočenca popeljali v kraje, 
po katerih srčno hrepenita.
Blizu ali daleč,
pomembno je, popotovanje v dvoje.


Kam pa tebe vleče srce?
Sama se letos veselim treh posebnih destinacij.
Dve načrtujeva z atom medvedom, 
tretjo pa bom obiskala z mojima medvedkama.

A cilj ni pomemben, 
pomembnejša je pot
in popotovati v družbi je res lepo :)

Majda

Poročno darilno kuverto dodajam v:
galerijo Najlepšega para - okrašen pravokotnik, mini ABC, srčki
613 Avenue Create - new beginnings/wedding



Komentarji