Snežna krogla

Že od jutra si prepevam,
vem, da bo prekrasen dan,
vse mi teče kot po maslu,
veter piha v pravo stran.
Nisem sončece, a sijem,
nisem ptička, a letim.
Kam me nese? Prav me nese –
nos imam, pa grem za njim.
Mi je kakšno zrno sreče
padlo v čevelj ali žep?
Kamorkoli se obrnem –
svet je velik, svet je lep.
Kajti danes sem kot sonce,
danes poje mi korak.
Kdo je pihnil, pihnil, pihnil
dobro voljo skozi zrak …
(Anja Štefan/Že od jutra si prepevam)

Včasih se dan tako lepo sestavlja skupaj,
kot danes, vsega po malem je natrosil.
Tudi tole praznično voščilnico s hrestačem,
ki sem ga položila v snežno kroglo.



Z zamudo jo dodajam na blog

52 Christmas Card Throwdown.



Naj dobra volja še naprej odzvanja pri tebi in meni
in se razprši na vse strani,

Majda

Praznično voščilnico dodajam v:
galerijo Najlepšega para - Srečno in srčno
Praznični izziv pri ArtMBR - Hrestač
The Male Room - Christmas





Komentarji

  1. Upam, da bo tale poskus komentiranja uspel. Majda zelo dobrodošla v moji galeriji. Marsikaj je že tam, tako lepe snežne krogle, pa še s Hrestačem, pa še ne. Hvala za podporo in nasmeh, ki si mi ga pričarala.

    OdgovoriIzbriši
  2. Draga Majda, čudovita praznična voščilnica in zelo lepa snežna krogla :-))
    Hvala, ker ustvarjaš z nami pri The Male Room ❤️

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar