Popotnica ljubezni

Ko si zaljubljen,
si ves čas nasmehljan,

kot bi vsak dan
imel rojstni dan!

Ko si zaljubljen,
bližina je milina

in tvoj svet
je srčasta dvojina...
(Barbara Gregorič Gorenc/Ljubezen)



Prav posebni občutki pospremijo v svet moje papirčkaste izdelke,
ko lahko med izdelavo obujam spomine.
Kot tokrat, ko sem izdelovala škatlico presenečenja za prijateljico.
Podarila jo je sinu, ki je našel svojo dvojino.


Poznam ga od rojstva,
skupaj sta odraščala z mojim srednjim medvedkom
in odkrivala nove poti v medvedji deželi.

Črno belo je bilo vabilo,
ki je vodilo mojo barvno paleto.
Dodala sem zlato craft odtenke,
ki so zmehčali pa tudi poudarili belino in črnino.

V desno stranico sem "skrila" sveto besedilo 
 v levi pa pustila prazen prostor za posvetilo.
Za primer, če bi bilo praznega prostora premalo, sem dodala še dva kartončka :)


Zlato barvo sem dodala kot barvo topline, optimizma in pozitivne energije,  
ključek za srečo, 
tenis loparja sta ju povezala,
božične zvezde pa zaradi prazničnega časa v katerem sta izrekla zaobljubi.


Uživajta v srčasti bližini draga mladoporočenca,
naj vama dvojina da nov zagon 
in navdih za vse nadaljnje dni,
ter ne pozabita verjeti v čudeže!

V čudeže pa verjemi tudi ti, ki bereš.
Zame si čudež ti,
ker najdeš pot do mojega ustvarjanja in mojih misli.
Hvala, ker si,
Majda

Škatlico dodajam v:
galerijo Najlepšega para - voščilo na vrvici, velika pisana abeceda, kvadrati s šivi
Paperminutes - gift box





.

Komentarji

  1. Bogat in čudovit izdelek. Res si mojstrica pri uporabi teh toplih barvnih odtenkov.

    OdgovoriIzbriši
  2. O, Majda, kako krasna škatlica! Kako lepo si povezala vse skupaj v celoto:)

    OdgovoriIzbriši
  3. What a great design, thanks for sharing it with us at the Crafting from the Heart Challenge.
    Ilonka DT

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar