Zimsko podeželje na prazničnih voščilnicah

Zjutraj stopi hiše iz megle in mraka
in ob cesti na avtobus čaka.
Potrpežljivo čaka z njo
rdeče zlato drevo.

Avtobus iz sive megle pridrvi
in odpelje ljudi.
Megla se veselo hahlja
nizko pri tleh:
hišo in zlato drevo
so odnesli v mesto ljudje
v svojih očeh.
(Neža Maurer/Kako potuje hiša)

Pozimi pa hiša in hišice počivajo v svoji belini ...
In jaz z njimi!


si je Gill zaželela zimsko podeželje.


Ker je v mojem kotičku že nekaj časa čakala na uporabo 
prav posebna božična zvezda,
sem zimsko podeželje ustvarila v obesku, ki visi z nje.

Osnovno obliko sem za 3D učinek izrezala trikrat, 
nato pa sem jo izrezala tudi v beli barvi. 
Uporabila sem bele liste in jih nalepila v osnovo, 
nato pa sem z Distressi v obesku pobarvala zimsko nebo.


Izrezala sem še vasico
in moje miniaturno zimsko podeželje je pripravljeno.

Preden pa se potopimo v belino,
uživajmo v barviti jesenski idili -
okrog naše hiške je tako zelo lepo :)
Majda



Komentarji

  1. que c'est charmant Majda, jolie façon d'interpréter ce thème, biz

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar