Interaktivno darilo z jazbečarjema

 

Ko jazbečar okrog vogala pride,
prednje noge hodijo,
zadnje pa še kar počivajo,
ko jazbečar okrog vogala pride.
Ko jazbečar počiva,
prednje noge ležejo,
zadnje pa še zmeraj hodijo,
ko jazbečar počiva.
Ko jazbečar smehija se,
spredaj se vam laska,
zadaj pa vas praska,
ko jazbečar smehija se.
(Dane Zajc/Jazbečar)

V torek sem prejela prvo praznično voščilnico 
in s tem se je zame uradno začel najlepši čas v letu :)
Ob tem sem ugotovila, da kljub temu, 
da je moj kupček prazničnih voščilnic, 
zaradi sodelovanja v ustvarjalnem timu 
52 Christmas Card Throwdown zelo spodbuden, 
še nimam voščilnice zanju.


Skočila sem po namig v 11. malo šolo prazničnega ustvarjanja in zaradi pomanjkanja časa združila dva izziva - Tinin izziv okrašeno število 
in Vladkino izziv interaktivno darilo.


Izbrala sem komplet v katerem domujejo ljubki jazbečarji
 in po dolgem času izbrala blazinico Contour Ink. 
Ta naredi zelo zamegljen odtis, 
saj sem na voščilnici želela nežen pridih, 
tako nežen, kot je moja deklica.
Iz istega razloga sem interaktivno darilo podložila s pluto,
ki daje občutek topline.


Kdor spremlja moje ustvarjanje ve, 
da obožujem pravljična števila, 
tokrat pa sem izbrala število dve,
ki je moje srečno število - dva jazbečarja, dve darili, 
dve kosti za srčno povezanost mojih dveh deklic :)


Pa mi je uspelo ;)
Vsaj tri tedne namreč potrebuje pošta,
da prispe tja spodaj.

Objem,
Majda


Praznično voščilnico dodajam v:
galerijo Najlepšega para - Pentlja s črtami, Pop - up škatlica, velike številke, V toplem domu, romantični kvadrati
Malo šolo prazničnega ustvarjanja 11. sezona - interaktivno darilo, okrašeno število



Komentarji

  1. O kako luštna pesmica in še bolj voščilnica! Tole darilo je res super, s presenečenjem... Lepo bodi!

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo lepo in res veje toplina iz nje tako iz barvne kombinacije, kot materialov.

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar