Praznične skodelice

 Dolgo že iščem
lonček na pike,
tak, ki ti skuha vse, kar želiš.
Malo potrkaš,
malo pomešaš,
rečeš – in vse, kar izrečeš, dobiš.
Če bi kdo srečal
lonček na pike,
najprej naj sam se naužije dobrot.
Potlej pa res –
zelo bom hvaležna,
če mu do mene pokažete pot.
(Anja Štefan/Lonček na pike)

Resnično bi se zelo razveselila lončka na pike,
takega, v katerem dobiš, kar si zaželiš,
razveselila pa bi se tudi ljubkih skodelic brez čarobnih moči,
saj ji preprosto obožujem.


Ker so mi tako pri srcu,
sem praznične skodelice izbrala kot temo novega izziva na blogu


Soustvarjalke na blogu so izdelala čudovite dizajnerske skodelice,
en sam navdih veje iz njih,
zdaj pa komaj čakam, kaj bo nastalo pri tebi.
Upam pa, da si vzameš čas tudi ti in se nam pridružiš :)


Sama sem izdelala cel kup skodelic in se kar nisem mogla odločiti, katero izbrati.
Tako sta najprej nastali dve večji praznični voščilnici,
kasneje pa so skodelice našle svojo mesto tudi na voščilnicah za rojstni dan ali na voščilnicah, za kar tako, da komu polepšam dan.

Če se oglasiš,
pa ti postrežem s kavico ali čajem v eni izmed mojih skodelic.


Kar veliko se jih je že nabralo - nekatere me spominjajo na posebne kraje, ki sem jih obiskala, druge na ljube osebe.
Ko postrežem topel napitek na mizo pripravim različne skodelice,
da si moji gostje izberejo tisto,
ki jih nagovori.


Katera pa bi bila tvoja izbira?


Prijazen vikend ti želim, 
Majda


Voščilnico dodajam v:
galerijo Najlepšega para - Srečno in srčno

Komentarji

Objavite komentar