Oktober, moj mesec na blogu 52 Christmas Card Throwdown

Tam v ledeni domovini,
v red postavljeni stojijo
kot vojaki, v dalj strmijo,
v belih srajčicah pingvini.

Cop, cop, cop se po strmini
v morje zapored spustijo,
da si ribic nalovijo,
v belih srajčicah pingvini.

Ko dobijo, kar želijo,
spet na suho pricapljajo,
vpijejo in klepetajo
in si srajčice sušijo.
(Pingvini/Vera Aubreht)

Moji trije pingvinčki so na praznični voščilnici z namenom,
da družinici, kamor bodo odposlani, 
prinesejo eno samo veselje.


Veselje, kot ga sama čutim danes ...
tri leta nazaj sem namreč prvič izbirala izzive na blogu 
52 Christmas card Throwdown
 in zapisala: 
"Posebna sreča je, ko gostiš družino, prijatelje, sodelavce, 
po izbiri zbrane in posebna sreča je, ko gostiš - ustvarjalce!"
Pod zapisano se podpišem tudi danes :)

Meseca oktobra sem torej že četrtič gostiteljica na blogu 
Kot ponavadi začenjamo s skico.
Pri oblikovanju moje skice sem izhajala iz pravljičnega števila tri.


Sama sem uporabila izreze pingvinov, 
jih toplo oblekla s pomočjo Tininih kapic, 
sneg pa pričarala s paus papirjem.

Zelo praznično pa je tudi pri ostalih članicah našega bloga - 
pokukaj tudi k njim, sama sem navdušena nad njihovim ustvarjanjem : )
Upam pa, da si vzameš čas tudi ti in se nam pridružiš :)


S pingvinčki ti želimo en prav posebno vesel vikend -
so rekli, da bodo z mrazom še malce počakali,
naj nam bo čez vikend še naprej prijetno toplo, 
Majda

Praznično voščilnico dodajam v:
galerijo Najlepšega para - štampiljka iz kompleta Na poti k tebi, kapica, šal in darilca iz kompleta Objeta pingvina 
The Holly and Ivy - ag Christmas
Merry little christmasag Christmas
ABC Christmas - three of a kind
Crafty Animals - ag with animals


Komentarji

  1. oh la la Majda, c'est trop mignon, ils sont superbes ces pingouins, je suis en admiration, biz

    OdgovoriIzbriši
  2. merci aussi de jouer avec nous chez ABC Christmas Challenge, biz

    OdgovoriIzbriši
  3. Oh Majda - your 3 little penguins are just adorable! I really enjoyed playing along with your sketch challenge. Hugs, Gill xx

    OdgovoriIzbriši
  4. These adorable little guys are bound to spread a lot of joy this Christmas! It's a brilliant sketch btw - loads of possibilities! Thanks for joining us at The Holly and Ivy Christmas Challenge and inspiring us all!
    Hugs, Kate (Cards a la Kate)!

    OdgovoriIzbriši
  5. A very nice sketch for us to use this week. These little guys on your card are adorable!

    OdgovoriIzbriši
  6. Great card - thanks for sharing it with us at Moving Along With the Times.

    Helen x
    DT

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar