V pike in črte odeta Vesela hiška

 

Pikapolonica, lepa mladenka,
nosi, oblači se kot manekenka.
Pike v Parizu zdaj zadnja so moda,
take reči za na kmete je škoda!

 Sestricam svojim reče adijo
in odleti na modno revijo.
Ali še preden v mesto prispe,
pike so njene iz mode prišle!
 
Črte poševne, črte navpik
in vodoravne zdaj modni so krik!

 Pikapolonica modi sledi,
v črtasto damo se spremeni.
Ko se prikaže taka doma,
lastna je mama več ne spozna.

 S cvetne poljane zleti na krompir,
mlad ...  je njen kavalir.
(Meta Rainer/Pesem s pikami)


Vesela hiška se je odela v pike in črte :)

Naša sponzorka je ta mesec namreč ponovno ustvarjalna trgovina MAVELU -
vsi, ki Marino poznate, veste, 
kako zelo so ji pri srcu pike in črte.



Stanovalke smo od Marine prejele čudovite ustvarjalne igračke. 
Hvala iz 

draga Marina!

K meni so prispele rezalne šablone, 
ki jih najdeš pod imenom Škratova svetilka
Samo hip je bil potreben, da je padla odločitev,
kaj izdelati.

Moja nečakinja je namreč zaključila devetletko in kot darilo ob valeti 
sem zanjo izdelala čokoladnico polno simbolov,
ki naju povezujejo.

Škratovo svetilko (tokrat sicer polno travniškega cvetja, 
ki naj ji vedno sveti v temi,
Marinino štampiljka z mislijo J.K Rowling, ker naju povezuje Harry Potter,
štampiljke Drobne pikice - tako drobcena pikica 
je bila moja Manca,
ko sem jo prvič videla,
rezalno šablono objem - oh, kako zelo bom pogrešala njene objeme na šolskih hodnikih,
pike poke za srečo in marljive čebelice,
ki naj ji pomagajo premagovati ovire.

Posegla sem tudi po Marininh papirčkih:
*komplet papirjev Sladka mala princesa
*in tudi po posameznih papirjih:



Sem te že navdušila, 
da se nam pridružiš v novem izzivu Vesele hiške?

Pesem Mete Rainer daje toliko navdiha,
da komaj čakam, kaj vse bo nastalo pod vašimi prsti :) 

Pokukaj še h HaliJanji, Valeriji in Veani.
Sama sem tako zelo navdušena nad njihovo interpretacijo izziva :)


Ob koncu pa ti zaupam še skrivnost - na čokoladnici najdeš namig,
kje se trenutno nahajam :)
Izpolnila se je namreč moja najbolj goreča želja :)
Kdo ve, kaj bo v modi takrat, ko se vrnem?!


Ti pošiljam velik pikasto črtast objem,
Majda



Komentarji

  1. Čudoviti izdelki. Čebelice so enostavno fantastične.

    OdgovoriIzbriši
  2. Prekrasna čokoladnica polna detajlov iz naše čudovite pesmice. Lepo bodi tam daleč. Objem.

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar