Sproščanje z izrezovanjem papirja v družbi živalic


Muce so zato,
ker so tigri preveliki,
da bi živeli s teboj
kje drugje kot na sliki.

Muce so zato,
ker tigri ne pustijo,
da bi božal jih tako
kot muce, kadar spijo.
(Bina Štampe Žmavc/Zakaj so muce)

Med druženjem z mojo potepinsko medvedko smo pazili na dve muci in tako stanovali v "njuni" hiši. Vedno sem mislila, da sem bolj pasji človek, a muci sta mi dokazali, da temu ni tako. Prva je bila nežna, željna ljubkovanja, druga, tako zelo previdna, a ko je dovolila, da jo pobožaš, je zasijalo sonce :)
Težko ju je bilo zapustiti, a prepričana sem, da se bodo naše poti še prepletle. Lastnika muc namreč strašno rada potujeta in takrat mucam poiščeta varstvo. Navdušena sem nad odprtostjo Avstralcev, ki svoj dom in vse kar je v njem prepustijo neznancem in hvaležna za moje medvedke, ki mi pokažejo svet v drugačni luči.

Več o mojem potepanju pa v kakšni od prihodnjih objav, tokrat sem vesela, 
da mi je uspelo pravočasno izdelati voščilnico in pripraviti objavo ;)


Kathy je za svoj zadnji izziv na blogu
izbrala tehniko ročnega izrezovanja motivov.
Kot pravi, je začela z ustvarjanjem dolgo tega, 
v času, ko še ni bilo rezalnih šablon in strojčkov zanje.



Tako imate v prihodnjih štirinajstih dneh možnost prav vsi-
ne potrebujete drugega kot škarjice s katerimi izrežete poljuben motiv, bodisi da ga odtisnete sami ali uporabite že pripravljenega.


Sama zelo rada izrezujem različne motive - ta dejavnost je zame popoln odklop. 
In veš kaj, škarjice in papirčke lahko vzameš s sabo kamorkoli! Med izrezovanjem je prijetno klepetati, kofetkati, pogledati kakšen dober film ... popolna sprostitev, res!

Tokrat sem izrezala ljubka zajčka, ki prepevata praznične pesmi. Postavila sem ju pred izrez smrečice, kateri sem s pomočjo lepila in 3D blazinic dodala zvezdo ter dišeča jabolka. Dodala sem še uro ter napis, vse skupaj osenčila z Vintage blazinico ter prilepila na osnovo.


Od zajčkov pa spet k mucam,
tole sta muci,
ki sta nam delali družbo v Avstraliji :)

                                                                   

Ker muc okrog mene trenutno ni,
si bom vzela čas za kužka. 
Že dva dni namreč razvajamo posebnega lepotca,
katerega lastniki so na morju (ker njemu slana voda prav nič ne diši ;)


Ne pozabi tudi ti - vzeti si čas za tiste, ki jih imaš rad,
Majda 

Voščilnico dodajam v:
The Crafter's Cafe - Christms in July
Crafty animals - ag animals
Sparkles Monthly Ch. blog - Christmas in July
Double D - Christmas in July




Komentarji

  1. Oh my goodness, I just love this little scene you created! Those bunnies are the cutest!

    OdgovoriIzbriši
  2. oh Majda, une vrai merveille! biz

    OdgovoriIzbriši
  3. Love what you have created and thanks for sharing what you find satisfying and interesting in life. The elements you chose and cut beautifully came together to make a sweet card and I like it alot. Smiles Kathy

    OdgovoriIzbriši
  4. O kako luštna zajčka (in mucka in kužek). Komaj čakam potopis;)

    OdgovoriIzbriši
  5. Nice image and I like the background. Thanks for joining us at Sparkles Monthly Dawn S DT x

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar