Sladkorne palčke na prazničnih voščilnicah


Dan je siv kot moker asfalt.
Tudi moja volja je siva.

Zaslišim trkanje na duri.
»Naprej,« zamrmram.
Nerodno se skozi vrata preriva
najmanjši slonček, zeleni.
Prinaša zavoj, večji kot je sam.
V zavoju je papirnat lonček,
v njem čokoladni bonbon,
ki ima obliko srca.
Slonko mežika z rožnatimi očmi.
To pomeni, da me ima rad
in da nad oblaki sonce žari.

Počasi odvijam bonbon,
razbiram svetlo govorico pogledov –
in postajam lahka kot balon.
(Neža Maurer/Bonbon - balon)



Elizabeth je za junijsko temo na blogu 
 izbrala sladkorne palčke.



Vesela sem, da so naš blog prekrile sladke stvari,
saj je danes moja volja tako zelo siva
in noben bonbon ali
sladkorna palčka mi nista v pomoč.

Tolaži me misel, da je vsak dan vedel, čutil
kako zelo je ljubljen,
kako hvaležni smo za vsak dan preživet z njim.
Naš modrec, naše sonce,
naša kepica sreče.
Hvala pikec, za VSE!





Vem, da nad oblaki sonce žari,
a ne vem, kdaj bo moj kamen postal lahen kot balon.

Majda


Komentarji

  1. magnifique ambiance Majda, très belle touche vintage, biz

    OdgovoriIzbriši
  2. Majda... I am so sorry about your puppy. I know that pain. They are such special companions... full of only unconditional love. When they are gone, the loss is acute. I am glad that candy canes brought you a bit of a smile. Your card is lovely.

    OdgovoriIzbriši
  3. I love this! It's just fabulous! Thanks for having me again!

    OdgovoriIzbriši
  4. Draga Majda, moje iskreno sožalje <3 Še kako čutim s teboj saj so tudi moji zadnji dnevi prežeti z žalostjo. Naši mucki Lenny so namreč diagnosticirali limfom :(( Pošiljam ti veeelik objem in poljub <3

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar