Rože v vrtu srca

 

Veter na vrtu zamišljen šepeče
prepišno uganko rože in sreče.

V glavi vetrovni, skuštran od spanja,
sproti odpihne skrivnost vprašanja.

Da roža kot sreča lahko diši,
zaljubljeno od srca dana,

a vendar najlepše se podari
v vrtu srca roža sama.
(Bina Štampe Žmavc/Prepišna uganka vetra)


Čarobne Tinine magnolije so me po dolgem času privabile v ustvarjalni kotiček.

Tokrat sem z njimi okrasila čestitko zanjo, 
ki v službi obrača številke takšne in drugačne.

Mini številke sem dodala v stekleničko in jih posula z zlatim prahom,
ki ga za sabo puščajo trije pravljični metulji.


Držim pesti, da jutri srečam kakšnega metulja, 
saj bo to pomenilo, da bo sijalo sonce :)

Sončen ali deževen dan - naj bo spisan po tvojih željah, 
Majda

Voščilnice dodajam v:
galerijo Najlepšega para - Vse najboljše, potonike
Craft-alnica - metulji

Komentarji

  1. Noro lepa je tvoja voščilnica, všeč mi je, da je malo 3D, ideja s stekleničko je super in trije metulji za srečo, top. Hvala za sodelovanje v Craft-alnici kjer sem bila gostja izziva.

    OdgovoriIzbriši
  2. Krasni metulji, hvala za družbo v Craft-alnici. Goga

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar