Novosti, novosti :)

Čas se nenehno igra
in se skriva,
z nevidno krpo briše sledi.

Kot živi pesek nenehno odkriva
se zmeraj
v novi barvi oči.
(Bina Štampe Žmavc/Skrivalnice časa)

Čas ...
v zadnjih dneh je bilo veliko mojega časa namenjeno ustvarjanju ...


Na novo sem odkrivala rezalne šablone Najlepšega para ...


in Premium Craft ustvarjalnih sladkorčkov.



Obe znamki sta se združili na čestitkah in darilni škatlici
ob prejemu prvega svetega obhajila.


Tudi na čestitki pivoljubcu za 40. rojstni dan sem preizkusila Tinine novosti.


Najdeš? 
Tule se bolje vidijo ;)


Čestitka se odpira,
zapira pa se z ovitkom.




Na čestitki za ljubiteljico morja pa sem lahko preizkusila tud Tinine tropske rožice.



Eno samo veselje :)

Vesel vikend ti želim,
Majda

Čestitke dodajam v:
galerijo Najlepšega para - Tropsko listje, Voščila za pop up voščilnice, abeceda s šivi majhna in velika, Vse najboljše , mini ABC
613 Avenue Create - say it with flowers
C.R.A.F.T. - birthday

Komentarji

  1. Navdušila si me s temi čudovitimi voščilnicami. Prekrasne so.

    OdgovoriIzbriši
  2. These cards are stunning. loving the slimcards Thanks for joining us atavenue613-blog.com. We look forward to seeing you again.
    Hugs
    Berni Cuttino, 613 Avenue Create , DT Coordinator
    613 Avenue Create ,Challenge Blog
    chasingthedream,My Blog

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar