Moj ljubi potuje ... in jaz z njim

 

Moj ljubi potuje s klavirjem
na vlaku brez zadnje postaje,
v daljavo z njim note bežijo,
želijo še v druge si kraje.
 
Moj ljubi verjame, da veter
zapomni si vse melodije,
raznosi jih kakor je treba,
najlepšo pa zame kje skrije.
 
Moj ljubi ve dobro, da vzamem
si pesem namesto zlatnika,
saj moje srce se napolni
z lepoto, ki vseh se dotika.
 
Moj ljubi me čakal bo zadnji,
v svetlobi na koncu obzorja,
kjer note razpeta so jadra
v glasbi neskončnega morja.
(Feri Lainšček/Moj ljubi potuje)

Njej ljubi pa čaka na posebnem mestu - pred oltarjem,
kjer si bosta obljubila zvestobo.




Pesem Moj ljubi potuje, avtorja Ferija Lainščka, 
me je namreč nagovorila v izdelavo poročne čestitke - 
kot poklon DVOJINI.

Kot vedno, lahko pesem, ki spodbuja k ustvarjanju v 
daje navdih na toliko različnih načinov, kajne?!



Že stanovalke v naši s soncem obsijani hiški smo tako različno ustvarjale.
Le preveri na blogu pri Branki, Janji, Valeriji in Veani :) 



Naša prijazna sponzorka meseca maja je
Maja nam je tokrat podarila BON 
in ustvarjalke smo si lahko izbrale ustvarjalni material po svoji želji.

HVALA IZ 


DRAGA MAJA!



Te zanima katere Majine ustvarjalne dobrotice sem uporabila?

ki jo v trgovini še najdeš, 
naslednjih izdelki pa so razprodani:
*male tiskane črke
*vejice
 *venčke
*rožice
*pentljo



Kot vedno, te vabim, da  navdih iščeš v celotni pesmici,
ne le v temi izziva.
Komaj čakam, da vidim,
kaj bo nastalo pod tvojimi prsti :)

Majda

Voščilnico dodajam v:
Wayanay craft Bird, galerija meseca maja 2023
Everybody Art - wedding
Scrapping4fun - letter M - marriage
Just Add Ink - big letters



Komentarji

  1. Majda, kako lepo in posebno poročno voščilnico si naredila. Zelo mi je všeč. Barve pa, tako tvoje...

    OdgovoriIzbriši
  2. Čudovito si ujela poročni par v kroglo, taka tvoja nežna, nostalgična.

    OdgovoriIzbriši
  3. A beautiful Wedding card, many thanks for sharing another with us at Allsorts challenge this week.

    B x

    OdgovoriIzbriši
  4. A gorgeous wedding card. Thank you for joining in the Allsorts Challenge this week with your lovely creation. Good luck!
    Liz xx

    OdgovoriIzbriši
  5. Such a stunning wedding card! This picture is so beautiful, full of romance and love. And you staged it wonderfully. I love the great colors and the snow globe. Your decoration with these amazing dies is so beautiful. And the amazing ribbon and bow are the icing on the cake.
    Thank you for sharing this beautiful card with the Everybody Art Challenge.
    Hug Uschi

    OdgovoriIzbriši
  6. Gorgeous and fabulous card!
    Thank you for sharing at Allsorts;-))m

    OdgovoriIzbriši
  7. Awesome work, Thank you for Joining us at Scrapping4funChallenge and waiting to see you next time. Happy Crafting

    Hugs
    DT Meenaa Herale

    https://cardscraftandart.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  8. Majda, kako lepo inspiracijo si dobila v pesmici. In navdušena sem ko si mladoporočenca dala v kroglo, zelo domiselno, bravo, polna si krasnih idej.Res čudovita voščilnica. Pozdravček.

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar