V voščilnice ujet zvezdni prah

Nastavim dlan
in nanjo seda zvezdni prah

in nanjo seda sonca dah
in se odsvita novi dan.

Nastavim dlan
in v jantar zlat topi se misel

in mandala riše smisel
kot roža v razcveteni čas.
(Bina Štampe Žmavc/Dan drobnodlan)

Danes sem postala ponosna lastnica nove pesniške zbirke
Drobne pesmi, avtorice Bine Štampe Žmavc.

Vse popoldne že popotujem med njenimi čarnimi besedami, 
v katerih odsevajo letni časi, krhki cvetovi, mavrice lesket 
in brezdanje vesolje.

Njene besede so me spodbudile, 
da tudi sama delim kolaž mojih aprilskih
popotovanj 
skozi praznovanja tako posebnih popotnikov skozi čas.

Začenjam ...
z najmlajšimi!


Prvo sveto obhajilo bo prejel Andraž,

druga pa je za Jožijev  10. rojstni dan.

Za njegovo babi sem dodala skrito sporočilo s fotografijo 
in žepek za izpolnitev posebne želje.


Malce starejša srčica bo prejela zakrament svete birme.


Dodajmo nekaj let ...
in


... in že je tu maturantski ples
z mojo čokoladnico za prav posebno umetnico.



30 let?
Nekomu nepredstavljiva leta, drugemu srčen spomin.


Še hip, dva ...
in že je tu prehod v štirideseta ...


S pomočjo čokolade je vse lažje ;)


Vmes ... vmes pa se poroka zgodi!


Moja škatlica presenečenja je bila podarjena paru,
ki je izrekel svoji zaobljubi v družbi družine in prijateljev.



V skrita zavihka sem dodala fotografiji,
ki poudarjata srčiko njune družine,


škatlico pa skrila v prav posebni darilni embalaži.


Sledili sta spodbudnici za prijateljici ustvarjalki - kar tako, za lepši dan.



Obe imata radi NARAVO.


Zdaj pa popotujmo v leta modrosti,
od 70. let vse tja do 80. let, velja?!


Voščilnici za fanta s posebnimi talenti,
sledijo pa vabila za našo drago babi!


Kaj naj ti zaupam o njej?
Na darilno škatlico,
na kateri sem ji predala vabila,
 sem odtisnila najpomembnejše:



TI SI NARAVNOST ČUDOVITA MAMI, BABI, ŽENA, PRIJATELJICA ... OSEBA!


Škatlica je poseben spomin na njeno praznovanje.


Tako zelo sem hvaležna zanjo -
brez nje ne bi bilo ata medveda in mojih treh medvedkov :)
Si prepevam spet in spet ...


Katera pesem pa ta trenutek odzvanja v tebi?
Če je ne najdeš,
nastavi dlan - 
naj te poišče TVOJA pesm in ti razsvetli dan,
Majda

Voščilnice dodajam m.
galerijo Najlepšega para: kvadrati in pravokotniki s šivi, Vse najboljše, Mi imamo se fajn - štampiljke i šablone, mini ABC, abeceda s šivi velika, adventne številke, Amerikanka, Prvo sveto obhajilo, šesterokotniki, Pozornost iz srca 
Craft-alnica - voščilnica za okroglo obletnico



Komentarji

  1. Majda, strmim z odprtimi usti in se ne morem nagledati vseh teh krasnih voščilnic! Uau! Navdušena sem!

    OdgovoriIzbriši
  2. Majda, čez koliko krasnih nizdelkov si nas ti popeljala, prav za vsako priložnost se kaj najde, vauuu. In ne morem se odločiti za favoritko, vse so. Objem.

    OdgovoriIzbriši
  3. Beautiful creation. TFS over at 613 this month and hope to see you in future challenges Elaine DT xx

    OdgovoriIzbriši
  4. Zelo lepo si ustvarjala! Hvala ker z voščilnico za okroglo obletnico sodeluješ pri CRAFT-alnici

    OdgovoriIzbriši
  5. You are so prolific and all of your work is just stunning! Thanks for leaving you awesome project in our mailbox at 613 Avenue Create!
    Hugz,
    Chana Malkah, Owner

    OdgovoriIzbriši
  6. Čudovita voščilnica za okroglo obletnico. Hvala za družbo v Craft-alnici. Lp Goga

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar