Zeleno rdeča praznična voščilnica

Gremo na dvorišče,
skupaj se smejimo,
gremo na igrišče,
smučišče, letališče,
varno se držimo:
starši z otroki,
vedno z roko v roki …

Ko vas zvabijo svetovi,
pisani, široki,
za ovinki vedno novi,
globoki in visoki,
šli sami boste dalje,
a v srcih
z roko v roki …
(Barbara Gregorič Gorenc)
Sobota - dan za praznično voščilnico,
sobota, kot sobota
a danes tako drugačna ...
Moji dve pikici sta končno skupaj,
z roko v roki na drugi strani sveta.
Pesmica Barbare Gregorič Gorenc mi vedno znova odzvanja v mislih zadnje dni, 
priprave na posebno srečanje in obujanje spominov 
na igrišča, smučišča, letališča ...

izbrala popolni barvi za moje razpoloženje - barvi tako zelo praznični :) 




Najbrž vidiš, da tudi besede niso naključne ;)
Naj bo njun skupni mesec veselo vesel in srečen.


Naj bo tudi tvoj :)
Majda

Komentarji

  1. Kako lepo, sem srečna zate tudi jaz <3. Tole pa perfektno praznično.

    OdgovoriIzbriši
  2. quel design moderne Majda, très belle création, biz

    OdgovoriIzbriši
  3. Majda... love how you distressed all the edges of the elements

    OdgovoriIzbriši
  4. Kako jima privoščim, da se družita. Tebi pa, da veš, da sta skupaj. Sama sreča <3.
    Krasna je tvoja zeleno rdeča voščilnica. Hvala. Goga

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar