Embosiranje pavs papirja

 Neslišne pagode snežink
od tal do neba
pod perutjo beline.

Nadrobljen med tihoto
sneg.
Najlepša oblika tišine.
(Bina Štampe Žmavc/ Oblika tišine)

Tišina ... belina, pavs papir.
 

Goga je za svoj zadnji izziv na blogu 
izbrala embosiranje pavs papirja.
Sama sem se odločila za embosiranje s pomočjo reliefnih srajčk,
 nekatere soustvarjalke za vroče embosiranje, 
spet druge pa so na svojem izdelku kombinirale oba načina.



Sama sem najprej izbrala reliefni srajčki, 
nato ugotovila, da imam na zalogi dva odtenka pavs papirja.


Poglej, kako sta vodila moje ustvarjanje ...



Prvi, bel kot sneg, je podlaga snežinkam, ki se jih tako zelo veseli sneženi mož.


Drugi, ki malce vleče proti rumeni, 
pa je postal imenitno pleteno ozadje
za praznični okrasek.
Okrasek je pred časom kot del praznične voščilnice
polepšal naš domek,
med shranjevanjem voščilnic pa padel z nje.
Odločila sem se za reciklažo oz. ponovno uporabo,
žal pa ne najdem avtorice okraska.
Morda se mi javi, ko zagleda voščilnico  ;) 


Naj zlato rumena barva 
in navihani snežak ...

... prineseta toplo pomlad!

Majda

Voščilnico dodajam v:
galerijo Najlepšega para - kvadrat s šivi, romantični kvadrat

Komentarji

  1. Zelo lepi voščilnici. Dokler nisem prebrala objave, sem bila prepričana, da si na barvo paus papirja (kakorkoli) vplivala sama. Mi je zelo všeč drugačen odtenek, in mi je dal misliti. :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Both of your cards are gorgeous. loving the embossing folders you used!

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar