Nova zabavna tema na blogu 52 CCT

 

Brez konca padaš, drobni sneg,
na tihi gozd in na poljano,
nekje kraguljčki, hitri beg,
spet molk za mano in pred mano.

Kaj moč mi, čas, kaj si mi dan?
Kar bilo - kot v sneg zakopano!
Kar bode - kot ta tiha plan
brez konca širi se pred mano.
(Josip Muren - Aleksandrov/Sneg)


Sneg ... kraguljčki, hitri beg ...


V družbi je vse lažje, kajne?!
To dokazujeta moj snežak in jelenček -
skupaj zmoreta vse in še več!
In skupaj pošiljata odgovor na Brankin tematski izziv na blogu


Tokrat sem se odločila za izreze akvarelnega papirja.
Vsak posamezen del sem pobarvala z Distressi - Inki ali Oxsidi, 
ter jih zlepila skupaj.
Za ozadje sem del akvarelnega papirja prebarvala z modro,
ter dodala sestavljen motiv.
Nato pa - ne vem od kod, se je na ozadju pojavila packa ...


In tako sem ... dodala zvezde.
In še malce snega s pomočjo bele tempere ;)

Kaj pa je tebi ljubše?
Z zvezdami ali brez?

Moja želja,
naj bo tvoj/moj vikend pod srečno zvezdo preživet,
Majda 


Voščilnico dodajam v:
galerijo Najlepšega para - pravokotnik s šivi, štampiljka Prazniki


Komentarji

Objavite komentar