Ju hu hu, pomlad je skoraj tu :)

 Najprej je majhna cvetlica -
jarica in vetrnica,
prvi zvonček tako bel,
kot da sneg bi zacvetel.

Potlej teloh v srajčki jase
kar čez noč čarobno zrase
in za njim še tulipan
se razcvita nasmejan.

V gaju zažgolijo ptice,
vrnejo se lastovice
in pomlad veselo vzklika:
"Sonce, zdaj sem že velika!"
(Bina Štampe Žmavc/Kako raste pomlad)

Še malo, še teden dni,
pa bo pomlad uradno velika.

Danes s tabo delim šopek mojih najnovejših (pa še kakšna zamudnica se skriva vmes),
v dokaz, da se dnevi daljšajo tudi  v mojem ustvarjalnem kotičku :)


Malce manj umetne svetlobe je potrebno :)




Še ena samostoječa - easel voščilnica za 50 let je nastala.
Tudi ta v vintege stilu.




Tretja za 50 pomladi pa ima drugačno obliko.


Ta mi je omogočila, da povežem najljubši destinaciji slavljenke - gore in morje.




Naš dedi pa je praznoval že 81. rojstni dan!
Naj bo še naprej tako čil in zdrav!


Tudi poroka je bila.


Naj srčna povezanost traja in traja!


Maturantski plesi se vrstijo eden za drugim.
Zanjo čokoladnica in njej ljubi konji.


Lepo mi je, ko lahko sodelujem v praznovanju.

Čestitka za novo zdravnico.



Ter zahvalnica zdravniškemu timu,
ki so tako lepo poskrbeli za micenega medvedka!


Včasih so čudeži res samo dobri ljudje s prijaznimi srci!





Kot vidiš, danes prevladujejo čestitke za 50 let,
zato naj zaključim s čestitko za 2 x 50 let :)





Življenje je res lepo kajne!

Pomlad nas vedno znova spomni na to!
Naj cveti,
naj žari in mi z njo,


Majda

Voščilnice dodajam v:
galerijo Najlepšega para: razpri krila, Mi imamo se fajn, Obeski, Adventne številke, srčki, Vse najboljše, podarjeno z največjim veseljem, mislim nate, gumbki
Scrapping4fun - ag with lace
The Sisterhood of Crafters - use the colour green

Komentarji

  1. Beautiful array of cards, each one uniquely created and pretty, you have been busy!!
    Thank you for joining our challenge at The Sisterhood!
    Diane TSH DT
    {Nellies Nest}
    {The Sisterhood}

    OdgovoriIzbriši
  2. Joooj Majda, kakšne lepe voščilnice! Si želim, da bi se tudi pri meni podaljšali dnevi v ustvarjalni sobi in ne samo v službi... :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Beautiful cards! Thank you for sharing with us at The Sisterhood of Crafters.

    OdgovoriIzbriši
  4. Very creative cards and so pretty. Thanks for joining us at Seize the Birthday.

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar