Voščilnici, beli kot sneg

Trili lili, trala la,
naše miške ni doma,
kam je šla? Na Dolgi grič
po semena za radič.

Trili lili, trala la,
kdaj bo miška spet doma?
Kdo bi vedel, ker na poti
vsaka rožica je zmoti. 
(Anja Štefan/Radič) 

Morda rožica z moje praznične voščilnice?


Trilil lili, trala la,
še malo, pa tudi mene ne bo doma :)
Z najmlajšo medvedko se sami odpravljava na prav poseben odklop.
Skupaj bova raziskovali in odkrivali novo, še ne videno, 
predvsem pa uživali v dvoje.


Ko gre tale objava v svet,
bova že nazaj,
zato zdaj le hitro en, dva, tri, 
zaključim barvno objavo 
za Andrejin drugi, barvni februarski izziv na blogu 



Pri meni sta nastali kar dve beli voščilnici,
druga kliče sneg, da ga bo dovolj tudi za drugo skupino počitnikarjev :)
Za obe pa sem uporabila reliefni srajčki, izreze
ter veliko bleščic.



Ti maham na daljavo,
Majda

Voščilnice dodajam v:
galerijo Najlepšega para: kvadrat s šivi, snežinke, božične zvezde


Komentarji

  1. Jaz pa ti maham nazaj :) Verjetno sta s svojo medvedko že doma in verjamem, da sta se imeli lepo.
    Aplavz za tvoji voščilnici. Fantastično si ju sestavila.

    OdgovoriIzbriši
  2. Majda... love the embossed wreath with the added dimensional flowers...gorgeous!!

    OdgovoriIzbriši
  3. Kako lušna pesmica. hihihihi Krasni voščilnici. Me veseli, da sta ustvarjali spomine. :) <3

    OdgovoriIzbriši
  4. Čudovita belina na voščilnicah. Tudi pesmica mi je všeč.Lp.

    OdgovoriIzbriši
  5. Majda, Both of your cards are so lovely. Love the embossed wreath and die cut flowers on the top card. How nice that you share poetry with your readers.

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar