Nova skica na blogu 52 CCT


Fižolček pod vzglavje
za srečo, za zdravje,
za pamet, za moč –
in našim mladičkom
in vsem otročičkom
želim lahko noč.
(Anja Štefan/Lahko noč) 

Danes za sladko spanje ne potrebujem fižolčka pod blazino -
spanček zaspanček bo prišel hitro,
saj mi je uspelo vse, kar sem si zamislila in še več :)


Andreja je za prvi februarski izziv na blogu 
oblikovala prav posebno skico.


Najprej sem imela z njo veliko dela, 
kot prve so v moje misli vstopile snežinke in praznične bučke 
a nekako se mi je zdelo, da bo teh rešitev največ,
zato sem z izdelavo še malce počakala.

Na sprehodu z našim kosmatincem pa so prihajale drugačne ideje - gumki za srečo, sladki praznični bonboni, dišeče pomaranče in sveže pečeni piškoti.
Pa zveneči kraguljčki, leseni koluti, ki nam dajejo toploto ...
Kje najti vse to? 


Med zalogo papirčkov za izrezovanje, 
izrezovanje le teh so zame posebni zen trenutki.
Za podlago sem izbirala med potiskanimi papirji ter papirčki,
 ki sem jih embosirala s srajčkami, ki so že predolgo počivale ;)
Končna izdelava: 3D blazinice, s katerimi sem nekatere dele privzdignila ter
odtis voščil ali izrez že natisnjenih.
In so nastale:
voščilnice z dišečimi sladkimi dodatki,




in voščilnice s kraguljčki in razrezanimi poleni.


 Nastale pa so tudi voščilnice s prazničnimi bučkami :)

Najljubši pa sta mi poleg prve z gumbki voščilnica s piškotki,

ter voščilnica z bonboni.

Katera pa bi bila tvoja izbira?


Andreja hvala za navdih. 
S tvojo pomočjo je moja praznična škatla bogatejša 
za kar 11 voščilnic, 
porabila sem kar nekaj papirnate zaloge
in prevetrila svoje embosirne srajčke, 
predvsem pa hvala za eno samo veselje med izdelavo:-)


Pa lahko noč!
Majda

Voščilnice dodajam v:
galerijo Najlepšega para: pravokotnik s šivi, Štampiljke Koš prazničnih voščil in Iz našega doma v vašega ter rezalna šablona Srečen Božič
12 Months of Christmas - in to the wooods we go
ABC Christmas - b for buttons
Mix It Up - no stamping
The Holly and Ivy - ag Christmas

Komentarji

  1. Uau, Majda, prekrasne so! Meni se ob piškotni kar sline pocedijo, gumbki so itak top, pa pomaranče... Mmmm! Bo kar težek izziv, če mi seveda sploh uspe priti do papirjev:)

    OdgovoriIzbriši
  2. Da se ti zmeša, koliko idej si dobila in uresničila. Meni so vse fantastične, gumbki in piškotki pa res še posebej padejo v oči. Navdih torej je, le še po tvojih stopinjah je treba, pa je uspeh zagotovljen. Uživanje pri izdelavi in večanje kupčka.

    OdgovoriIzbriši
  3. Joj Majda, tebi navdiha res ne zmanjka. Čudovite so vse po vrsti in glede na to, da še ni malice, gre moj glas kar piškotkom :).

    OdgovoriIzbriši
  4. Vau, kakšna zbirka. Zelo izvirno in lepe. <3

    OdgovoriIzbriši
  5. I'm thinking WOW as well, what wonderful elements on all these cards and amazing collection. Enjoy your nap! Smiles, Kathy

    OdgovoriIzbriši
  6. super joli, que c'est original Majda, j'aime cette idée, biz

    OdgovoriIzbriši
  7. Majda... what an amazing selection of cards! Such a fabulous way to use the sketch! Really do love the buttons.

    OdgovoriIzbriši
  8. Draga Majda, tokrat ti pa kar malo zavidam tvojo ustvarjalnost. Jaz še za eno nisem dobila nobene ideje ti pa jih izdelaš, kot bi jih stresala iz rokava.

    OdgovoriIzbriši
  9. Really wonderful creations, the papers are amazing! Thank you so much for joining us at ABC Christmas challenge

    OdgovoriIzbriši
  10. Fantastična serija čudovitih voščilnic, nikoli si ne bi mislila, da te bo moja skica tako zelo nagovorila❤️❤️❤️ hvala

    OdgovoriIzbriši
  11. Prav neverjetno kako in kje se nabirajo ustvarjalne ideje :). Ena lepša od druge. Lp

    OdgovoriIzbriši
  12. These are utterly fantastic!! Magnificent! Each one is cute, festive and brilliant knowing there is a sketch layout to follow! Thanks for sharing at Merry Little Christmas Challenge! --Becca/DT

    OdgovoriIzbriši
  13. what a fabulous collection of cards! Thank you for joining us at Love to Craft Challenge
    Deborah DT

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar