Gostovanje na blogu Scrapping4fun

 

Mačka čaka, miške ni.
Mislite, da miška spi?
Ne, na deščici se ziba,
se poganja, se nagiba,
že od jutra je vesela,
da gugalnica je uspela.
(Anja Štefan/Gugalnica)

Danes se bom iz našega medvedjega brloga oglasila kar dvakrat -
kot miška vesela, da mi je vse uspelo pripraviti pravočasno :)


Prvič s svojo gostujočo voščilnico na blogu Scrapping4fun
kamor so me ustvarjalke povabile kot gostjo.
Očarala jih je moja interaktivna rojstnodnevnica z jazbečarji.



V tokratnem izzivu vas vabijo k ustvarjanju na temo: karkoli!


Pri meni je nastala rojstnodnevnica za ljubitelja papig,
ki v svojem službenem času skrbi, 
da pošiljke majhne in velike prispejo na pravi naslov.
Nanjo sem dodala prave znamke, vidiš od kod so prispele k meni? 
Dekleta tima Scrapping4fun, srčna hvala za povabilo :)


Druga objava pa prihaja kmalu. 
Saj veš, 1. v mesecu v Veseli pripravimo hiški nove izzive ;)
Te zanima, katera pesmica nas je očarala za februarski izziv?
Pokukaj k meni po 12. uri in izveš.

Objem, 

Majda

Voščilnici dodajam v.
galerijo Najlepšega para - Vesela pošta, krog s šivi

Komentarji

  1. Pozdravljena soseda na Scrapping4fun izzivu. Lepo je biti v tvoji družbi s tvojo voščilnico, ki tako lepo izraža tebe. In kot vedno, tudi zelo lepa objava.

    OdgovoriIzbriši
  2. Ooo kako je krasna! A veš, da so mi ravno znamke najprej padle v oko! Super izpade!

    OdgovoriIzbriši
  3. Tvoje voščilnice so vedno dodelane v nulo in res z mislijo na prejemnika. Super si uporabila prejete znamke iz dežele tam spodaj ;) in naredila pravo moško lepotičko.

    OdgovoriIzbriši
  4. Gorgeous card! Thank you for your GD Creation at Scrapping4funChallenges.
    Hugs Rachelle
    https://scrapping4funchallenges.blogspot.com
    https://rachellescreations.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar