Tinine novosti

Sreča je nenavadnih oblik,
barv, vonjav in velikosti.
Sreča je vsemu srečen zapik
od rojstva, pa do starosti.

Sreča je rožnat dežnik
nad sivim dežjem bridkosti
in svilnat klobuček vedrine
nad pustim licem strogosti.

Sreča je šop majhnih srečic
za vse, ki jih znajo ubrati,
škrlaten srček ljubezni,
narisan nad vhodnimi vrati.

Sreča je, ko sonce z neba
raztopi senčne strani duše,
ko mokri oblaki dežja
ohladijo vročico suše.

Sreča je pesem, prijatelj,
kocka in plišast medvedek,
neponovljiv trenutek,
lep, dragocen in redek.

Sreča je najbolj srečnih
velikosti, vonjav in oblik.
In nikoli je ni preveč
za tisti srečenosen dotik.
(Bina Štampe Žmavc/Sreča)

Posebna sreča pa je, 
ko Tina iz Najlepšega para v svet pospremi nove ustvarjalne dobrotice.



Prva, srčna hvaležnica ZANJO je nastala takoj po odprtju paketka.
Elegantni metulj, zahvala iz kompleta Mi imamo se fajn ter srček iz kompleta obeski so me pritegnili na prvi pogled.


Ker sem vedela, da me v dneh okrog izida njenih čarobnih izdelkov 
čaka veliko obveznosti, sem si voščilnice pripravila v naprej. 



Na njih sem preizkusila nekaj novega -  Sizzixov komplet Capture the moments s fotoaparatom ... uro Marianne design,
in papirčke, ki že predolgo samevajo.
Voščilnice so čakale na Tinino piko na i.



Rezultat: spodbudnice, zahvalnice, rojstnodnevnice ... 
za moje veselje, 
hkrati pa imam v škatlici nekaj voščilnic "za vsak slučaj".


Zame in za prijateljice,
ki jih potrebujejo ... včeraj ;)



Opaziš Tinine nove napise?
Sama jih lahko opišem z njeno štampiljko:
RECEPT ZA SREČO!

Hvala za navdih draga Tina!

Majda

Voščilnice dodajam v:
galerijo Najlepšega para - Mi imamo se fajn (rezalne šablone in štampiljke), obeski, Elegantni metulj, pravokotnik s šivi 
Craftalnica - nov začetek/vsaka Tinina kolekcija je zame NOV ZAČETEK




Komentarji

  1. In sreča je, da imamo ustvarjalko, ki zna nove dobrotice tako lepo uporabiti in to pokaže tudi ostalim. Tokrat sem te še posebej vesela v CRAF-talnici, kjer sodelujem kot gostja.

    OdgovoriIzbriši
  2. Joooj kako so lepe! Tudi mene čaka en nov Tinin paketek, upam, da najdem svojih pet minut v tem vikendu:)...

    OdgovoriIzbriši
  3. Ma jooooj Majda...kako lepo je priti k tebi na obisk in opazovati kako si uživala pri izdelovanju tehle lepotičk.... Čudovite so vse po vrsti in tako tvoje ;).

    OdgovoriIzbriši
  4. Čudovite!!! Zelo lepo si ustvarjala tudi na temo nov začetek. Hvala ker sodeluješ pri CRAFT-alnici

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar