Prva skica v letu 2023 na blogu 52 CCT

 Majejo se temne smreke –
sem in tja, sem in tja…
Majejo se sivi bori
sem in tja, sem in tja…

Majejo se še oblaki
vrh neba – sem in tja…
kdo je, kdo je, ki z drevesi
in oblaki se igra?

To prišel je veter z juga,
topli veter od morja,
pa ves svet se je zamajal –
sem in tja, sem in tja…
(Neža Maurer/Topli veter)

Tako toplo je zadnje dni, 
kot da se je Babica Zima nekje zadržala in čisto pozabila na nas.
Da jo privabim, 
sem posegla po snežinkah, 
družbo pa sta mi delala jelen in košuta.
Skupaj smo pričarali praznično voščilnico, ki diši po ... zimi.

je za prvi letošnji izziv 
skico izdelala Andreja.


Najdeš skico v moji voščilnici?


Soustvarjalke v našem timu so čudovito ustvarjale - 
pokukaj na njihove bloge,
ne bo ti žal!

Ob tem izrekam dobrodošlico Elizabeth, Kathy, Tracey in Valentini - prepričana sem, da bodo v naš tim vnesle nov ustvarjalni veter.
V slovo pa maham Jenny in Lucindi in se jima hkrati zahvaljujem za ves navdih, 
ki sta ga delili z nami v preteklih letih.

Vsem skupaj pa želim čudovit vikend, 
Majda

Voščilnico dodajam v:
galerijo Najlepšega para - Vesele praznike
613 Avenue - winter

 

Komentarji

  1. Krasna voščilnica. Želim ti srečno in ustvarjalno novo leto!

    OdgovoriIzbriši
  2. Krasna je, prava lepotička. Lp Goga

    OdgovoriIzbriši
  3. oh Majda, ces couleurs neutres et ce design épuré! j'adore, elle est superbe, biz

    OdgovoriIzbriši
  4. Draga Majda, čudovita je tvoja praznična voščilnica :-)) Všeč mi je, kako si se lotila moje skice ❤️

    OdgovoriIzbriši
  5. Thank you for such a nice welcome to the team. Your card is very pretty and I definitely see the sketch! A deer and fawn together. is such a sweet picture!

    OdgovoriIzbriši
  6. Majda... thank you so much for the warm welcome! I am so looking forward to playing with you every week!

    OdgovoriIzbriši
  7. Beautiful card Madja! I like the monochrome color scheme. You really did a great job with this sketch! Hugs, Rosi

    OdgovoriIzbriši
  8. WOW what a wonderful card Madja, I love the winter feeling, the colours and the deers.

    Greetings from Germany
    Anke

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar