Mozaik ustvarjanja preteklih dni

Mika me, mika, pot do obzorja,
kjer se luna zemlje dotika.

 

Mika me, mika, pot v vesolje,

od koder se zemlja kot zvezda svetlika.

 

Mika me, mika, pa pika!

pika, kakor neskončnost velika.

(Feri Lainšček/ Mika me)



Pesmica Ferija Lainščka mi je pomagala pri izdelavi voščilnice ZANJ.

Takoj je ugotovil, da je izdelana v obliki tresočke :)



ZANJO sem izdelala samostoječo voščilnico, 

ki pa je odšla k slavljenki preden sem jo uspela fotografirati stoječo.

Zato zate le pogled od zunaj ...



... in od znotraj.


Morje, potovanja, Italijo, motorje ... ima tako zelo rada.

Njeno ime sem dodala kot črke na vrvici.



Pri drugi samostoječi voščilnici mi je uspelo izdelati 

fotografijo v stoječem položaju :)



Vidiš moje zakovice?

Se moram močno zadrževati, da jih ne dodam na vsako voščilnico ;) 


Slavljenka ima rada kavico, planine, angleščino, rock ...


V predprazničnem času sta se rodili dve princeski.



Zanju sem izdelala nežni voščilnici z dodatkom prosojne tkanine.



Nekaj izdelkov še čaka na objavo, a naj bo za danes dovolj.

Poslavljam se z devetimi izdelki, 

ki so bili v letu 2022 najbolj všečni na Instagramu.



Kaj pa danes mika tebe?

Saj veš - marsikaj lahko uresničimo,

če se potrudimo po najboljših močeh :)


Objem,

Majda


Izdelke dodajam v:

galerijo Najlepšega para - Velik objem, pravokotnik in krog s šivi, zvezde, mak

613 Avenue - ag

The Paper Funday - starry night

The Male Room - galaxy and stars






Komentarji

  1. Uau, kako so lepe! Bi se kar malo prestavilak tebi, se mi zdi, da ima tvoj dan nekaj ur več kot moj;)!

    OdgovoriIzbriši
  2. Prave lepotičke si nam postavila na ogled. Ena bolj izvirna kot druga.
    Objem tudi tebi 🤗

    OdgovoriIzbriši
  3. your galaxy card is so awesome, love the background you've created for space, my son would totally be in love with your card. Thank you for playing with us at The Male Room

    OdgovoriIzbriši
  4. Veš kaj mene mika, da bi bila tako ustvarjalna kot ti in da bi imela tako izpiljen stil, kot ga imaš ti. Če b gledala iz vesolja, pa bi prepoznala, da gre za tvoje voščilnice, pa ne zaradi zakovic. Joj, kako ti znaš pobožati slavljenke in nas, ki spremljamo tvoje ustvarjanje.

    OdgovoriIzbriši
  5. Love the galaxy background with the fun rocket - Thanks for joining in at TMR

    OdgovoriIzbriši
  6. Such a fabulous collection of projects! Thanks for leaving them on our Front Porch at 613 Avenue Create!
    Hugz,
    Chana, Owner

    OdgovoriIzbriši
  7. Majda, kako lepo voščilnico z vesoljem si naredila :-))
    Hvala, ker ustvarjaš z nami pri The Male Room ❤️

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar