Vesele praznike voščim

Leto raste dan na dan,
da je dni vse več
in leta vedno manj.

Leto raste
od pomladi v zimo
in naenkrat ga več ni,
sneži z neslišno rimo.
(Bina Štampe Žmavc/Kako raste leto)

Dobro jutro ti voščim v ta praznični dan.
Zate dišeča ingverjeva kolačka ujeta v fotografijo, 
ki me bo spominjala na letošnje praznike.



Fotografijo z možičkoma mi na voščilnici poleg kljukice
 pomaga obdržati vrvica ujeta v zakovice.
Na blogu 52 Christmas Card Throwdown je namreč zadnji letošnji izziv 
namenjen razcepkam in zakovicam.



Pripomoček za dodajanje zakovic je bil že zeloooo dolgo na moji listi želja.


Razmišljala sem, da letos zanj poprosim Božička, 
potem pa sem se odločila, da bom obdarila kar sama sebe :)
Že snujem, kaj vse bo nastalo z novim pripomočkom ;)


Moja škatla prazničnih voščilni za vse dobro v letu 2024
je dobila prvo stanovalko
in s tem je sezona 2023 uradno odprta.
Le koliko jih bo nastalo v prihajajočem letu?
Do sedaj se je izkazalo, da moram, ne glede na to, 
kako se skozi leto trudim, konec leta še kako zavihati
 rokave, da je voščilnic dovolj za vse, 
ki jim želimo voščiti.

Priznam pa, da je tale s pomočjo novega pripomočka 
nastala v rekordnem času - v manj kot 15 minutah.
V pomoč so mi bili tudi dizajnerski papirčki in že izrezana možička.

Ti maham na daljavo in ti 
želim prijetne praznike 
preživete v družbi tvojih dragih,
Majda


Voščilnico dodajam v:
galerijo Najlepšega para - pravokotnik s šivi, ingverjeva možička, štampiljka Srečno
Craft-alnico - V zadnjem trenutku


Komentarji

  1. oh que c'est mignon Majda, une adorable façon de mettre en scène les œillets, biz

    OdgovoriIzbriši
  2. Res fantastična je. Jaz imam ta pripomoček, ampak ga nič ne uporabljam, hm....

    OdgovoriIzbriši
  3. Awesome collage card! Thanks for having me as your GDT!

    OdgovoriIzbriši
  4. Ooo kako je krasna! Daj mi povej, kje si kupila šablono medenjakov? Prav srčkana sta! Uau, že nova škatla... Jaz imam še nekaj pobožičnih zamud:(...

    OdgovoriIzbriši
  5. Verjamem, da boš nov pripomoček z veseljem uporabljala. Naj te tudi v letu 2023 razveseljuje vse novo, kar nam bo podarjeno ali si boš podarila sama.

    OdgovoriIzbriši
  6. Krasna voščilnica. <3 Maham nazaj in želim lep skok v novo leto ter vse dobro v prihodnjem letu. <3 Sproti pa se zahvaljujem za vse oglede mojega bloga ter vse lepe besede, ki si jih zapisala tam. <3 <3 <3

    OdgovoriIzbriši
  7. Such a cute card. I love the photo of the gingerbreads.

    OdgovoriIzbriši
  8. Zelo lepa praznična voščilnica. Hvala za družbo v Craft-alnici. Lp Goga.

    OdgovoriIzbriši
  9. Tile štrikci so me najprej spomnili na gospe, ki so včasih nosile steznike, ki so jih imele pod krasnimi dolgimi oblekcami...Kaj naj rečem spet...občudovanje vredno...zmeraj in vedno...zvesta svojemu stilu ustvarjanja in vidna iz vesolja...Hvala, ker z njo krasiš tudi poličko Craft-alnice!!!

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar