Rjavo zeleno bel izziv na blogu 52 CCT

Ko jazbečar okrog vogala pride,
prednje noge hodijo,
zadnje pa še kar počivajo,
ko jazbečar okrog vogala pride.

Ko jazbečar počiva,
predenje noge ležejo,
zadnje pa še zmeraj hodijo,
ko jazbečar počiva.

Ko jazbečarja vidi muha,
pravi: kakšen tenek pes gibljiv,
pravi: kakšen kužek raztegljiv,
ko jazbečarja vidi muha.
(Dane Zajc/Jazbečar)

Danes je dan za jazbečarje, 
praznuje namreč moja najmlajša medvedka,
ki bi enega tako zelo rada posvojila.
Upam, da ne bo preveč razočarana, 
ker bo danes obdana le s papirnatimi jazbečarji.

Voščilnico, ki jo bo dobila, najdeš TU,
današnja, praznična voščilnica pa bo odšla v svet enkrat decembra.



Za moj mesec oktober, sem izbrala tole barvno kombinacijo. 



Najprej sem razmišljala, da bi stopila iz svoje cone udobja,
 a takoj ugotovila, da za to poskrbijo moje soustvarjalke 



Komaj čakam, da vidim, kaj vse bo v rjavo zeleno belih tonih
 nastalo v drugih ustvarjalnih sobicah,
Majda





Voščilnico dodajam v:
galerijo Najlepšega para - V toplem domu
Peace on Earth - mood board -  ag Christmas
The Holly and Ivy - ag Christmas

Komentarji

  1. que c'est adorable Majda, j'aime ces couleurs douces, biz

    OdgovoriIzbriši
  2. Oh Majda - the images are so cute! This fits the colour theme just perfectly. Thank you for the challenge, Gill x

    OdgovoriIzbriši
  3. I love those images of the sweet animals with the Christmas gifts! Wonderful layout and card design! Thanks so much for joining us at Peace on Earth!

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar