Oktober, moj mesec na blogu 52 CCT



Srečno, za tisto srečo,
ki nekje čaka nate,
za drobno in malo večjo,
ki zaboli, ko trči vate.

Srečno, za tisoč srečic,
srečenosnih svetlih kometov,
za bližnja srečanja z nami
v orbitah srečnih planetov.
(Bina Štampe Žmavc/Srečno sreča!)

Dve leti nazaj sem prvič izbirala izzive na blogu 
52 Christmas card Throwdown
 in zapisala: 
"posebna sreča je, ko gostiš ... družino, prijatelje, sodelavce, 
po izbiri zbrane ... in posebna sreča je, ko gostiš - ustvarjalce!

Pod zapisano se podpišem tudi danes :)


Meseca oktobra sem ponovno gostiteljica na blogu 

Prvi oktobrski izziv je kot ponavadi SKICA.


Pri oblikovanju skice sem imela glede izpeljave čisto drugačno idejo,
ko pa sem med Tininimi novostmi zagledala Zimske rozete
je bila edina možna izpeljava njihova uporaba :)



Pri ostalih članicah našega bloga je tako zelo pisano in bleščeče - 
pokukaj tudi k njim, sama sem navdušena nad njihovim ustvarjanjem : )
Upam pa, da si vzameš čas tudi ti in se nam pridružiš :)

Čaroben vikend ti želim, Majda

Voščilnico dodajam v:
galerijo Najlepšega para - Zimske rozete, jelenček, Veliko sreče

Komentarji

Objavite komentar