Božična bitja so zavzela blog 52 CCT

 

Zimski čas.
Moji prsti so ledene sveče.
Z boleče trdimi rišem doline
in hribe belo bleščeče.
Povsod sneg in mraz.
Vroče dihnem na risbo.
Čez čas
na njej inje zablesti.
Vidiš, tako zares
rišem jaz.

Kako pa ti?
(Neža Maurer/Rišem mraz)

Sama rišem mraz s pomočjo puloverčkov,
ki grejejo v mrzlih dneh.
Tokrat sem puloverčke izdelala za jelenčke,
ki pomagajo Božičku raznašati darila.


imamo namreč nov izziv:



Uporabila sem Tinino novo rezalno šablono jelenčka 
in pričarala ljubek trio, 
ki čaka, da se oprano perilo  posuši. 


Pri ostalih članicah našega bloga je tako zelo pisano in bleščeče - 
Pokukaj tudi k ostalim članicam ustvarjalnega tima, 
sama sem navdušena nad njihovim odgovorom na moj izziv : )
Upam pa, da si vzameš čas tudi ti in se nam pridružiš :)




Prijazen vikend ti želim, 
Majda


Voščilnico dodajam v:
galerijo Najlepšega para - Jelen pod smrečico, Dobre želje, Pokrajina, oblačila iz kompleta Razposajeni snežaki
The Holly and Ivy - ag Christmas


Komentarji

  1. trop adorable Majda, un amour de scène, biz

    OdgovoriIzbriši
  2. Nadvse prikupno in ljubko voščilnico si naredila. Upam, da se bo perilo hitro posušilo, da ne bodo jelenčki predolgo čakali ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. Such a fun and cute scene - looks great in the colours you have chosen. Thanks so much for joining us at The Holly and Ivy Christmas Challenge Lynda/Loopyloo DT

    OdgovoriIzbriši
  4. Love this card all the dies and washing line is fabulous

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar