Rojstnodnevnice z zamudo

 
 
Rad bi vedel o strehah,
kar vejo golobi.
 
Rad bi letal nad goro,
kot letajo orli.
 
Rad bi lulal z oblaka
po sosedovem vrtu.
 
Rad bi vam kazal osle
vsaj iz vesolja –
 
ne recite mi zdaj,
da se to ne spodobi.
(Feri Lainšček/Visoka pesem)

Tudi sama bi rada vedela in znala in poskusila ...
toliko stvari!
 
A ker sem še vedno po polžje naravnana, bo vse to moralo počakati ;)

Proste ure, ki so mi ostale, so namreč na počasi umerjene.
Danes je na primer na vrsti moj ustvarjalni kotiček - točneje inventura v njem,
ki je bila že zelooo potrebna.
Ob množici ustvarjalnega materiala namreč kaj hitro pozabiš, kje se kaj nahaja :)

Čas pa tudi za eno poletno objavo - da ne bo kdo mislil, da se pri meni nič ne ustvarja ;-)


Najprej s tabo delim rojstnodnevnice, 
ki bodo z zamudo poslane prijateljicam ustvarjalkam 
za obujanje čarobnih poletnih utrinkov!

Vsaka nosi pomembno sporočilo ...
prva - Less work!


Give today the cance to be the best...


Every summer has a story...


Less worry, more love ...


Zadnja pa pošilja sladke pozdravčke.


Tu in tam pa mi je uspelo kakšno zaključiti pravočasno.
Pod vtisom cvetočih poletnih poljan sem v Tinini košarici  dodajala cvetje.

Prvemu slavljenci vrtne rože,


drugemu slavljencu, ki praznuje ravno danes, pa planike. 



V notranjost sem dodala žepek, 


s planikami pa sem okrasila tudi ovojnico.


Poletje se v teh dneh nagiba v jesen, vsaj po barvah, 
ki jih srečujem v gozdu.
A na mojih voščilnicah teh barv še ni opaziti ...
naj poletje traja!

Majda

Voščilnice dodajam v.
galerijo Najlepšega para - planike, Vse najboljše - 2 različna napisa, Zate, košarica, štampiljka Zate le nejlepše želje, kvadrat s šivi
Papirnati kotiček ustvarja - nekaj osvežilnega 
Craft Rocket - flowers
The Paper Funday - friendship

Komentarji

  1. Sucha beautiful card! Love all the layers and gorgeous colours. Thank you for sharing with us at Creative Inspirations, good luck.
    Hugs
    Gina xx

    OdgovoriIzbriši
  2. Absolutely gorgeous cards - your friends are very lucky indeed! Thanks for sharing with us at 613 The Avenue Create! Hope to see you again soon,
    Hugs, Kate (Cards a la Kate)!

    OdgovoriIzbriši
  3. Beautiful cards! Love the textured background design and all of the details. Thanks for sharing at 613 Avenue Create's August, "Anything Goes" Challenge.

    OdgovoriIzbriši
  4. They are all beautiful! Thanks for joining us at 613 Avenue Create. I hope we see you on the front porch again soon!

    Hugs, Em
    613 Avenue Create DT
    Creative Em my blog

    OdgovoriIzbriši
  5. Majda, tako lepo si ustvarjala. Upam da tvoje škarjice niso pregorele ;)....

    OdgovoriIzbriši
  6. All are gorgeous and beaThanks for hanging out on our front porch at 613 Avenue Create !
    Hugz,
    Chana Malkah, Owner
    Redora Lee Designs , My Blog
    A Place to Start , Challenge Blog
    613 Avenue Create , Challenge Blog
    utifully crafted!

    OdgovoriIzbriši
  7. Youre card is so gorgeous, I love it !! Thanks for sharing it with us at the Craft Rocket Challenge Blog.

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar