Vintage izziv na blogu 52 CCT

 

Če imaš sani,
se sankaj cele dni.
Če imaš smuči,
se smučaj do noči.
Če imaš drsalke,
se drsaj kot plesalke.
Če nimaš nič od tega,
naj te to ne bega.
Valjaj se po snegu,
​kot knedeljček po bregu.
(Zvezdana Majhen/Zimski športi)

Še ena krasna pesmica za mojo zbirko Ena pesmica na dan, 
ki jo ustvarjamo skupaj z mojimi malčki palčki.


Kot nalašč za Brankin tematski izziv Vintage Christmas



Tokrat sem se odločila, da stopim iz svoje barvne cone udobja in posežem po barvi,
ki jih pri meni redko srečaš - rozasto rozi :-)


Naj ti zaupam ... 
med izdelavo sem se nad rozasto čisto navdušila, 
 se mi zdi, da bom po roza odtenkih posegla še in še ;-) 
Saj ni čudno - roza barva je barva ljubezni, topline in nežnosti, 
je barva upanja, nabita s  pozitivno energijo, 
ki navdihuje in pomirja čustva.


Rožnato obarvan vikend ti želim,
Majda







Komentarji

  1. Ooo kako je lepa! Definitivno moraš večkrat uporabiti roza barvo (ti svetuje ljubiteljica roza barve;)!

    OdgovoriIzbriši
  2. Krasna je. <3 Tudi meni so všeč barve. :) <3

    OdgovoriIzbriši
  3. oh que c'est jolie, cette ambiance est pleine de charme, biz

    OdgovoriIzbriši
  4. Si pravi ekspert za vintage stil. Posebna je.

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar